جلسه شورای امنیت درباره نوار غزه در روز چهارشنبه

شورای امنیت امروز چهارشنبه جلسه‌ای برای رأی دادن به پیش‌نویس قطعنامه‌ای درباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار می‌کند.

 منابع دیپلماتیک در سازمان ملل بامداد امروز چهارشنبه از تصمیم شورای امنیت برای برگزاری جلسه اضطراری درباره حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه خبر دادند.

شبکه «العربیه» گزارش داد که شورای امنیت روز چهارشنبه جلسه‌ای برای رأی دادن به پیش‌نویس قطعنامه‌ای درباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار می‌کند.این جلسه شورای امنیت به درخواست روسیه و امارات عربی متحده در واکنش به کشتار مجروحان، کودکان و زنان فلسطینی در جریان حمله به بیمارستان غزه برگزار می‌شود.

این در حالی است که جلسه روز گذشته این شورا برای بررسی و رأی دادن به پیش‌نویس قطعنامه روسیه برای ملزم کردن رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به توقف حملات به نوار غزه، بدون تصویب آن پایان یافت.

شامگاه سه‌شنبه بود که منابع فلسطینی از حمله موشکی ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و کشته‌شدن حداقل هزار نفر شامل مجروحان، زنان و کودکان فلسطینی خبر دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۰۰ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا تجاوزات، جنایات وحشیثانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار و آمریکایی ها و مزدورانشان در جنگ غزه نقض قطعنامه 2231 شورای بی امنیت سازمان بی ملل محسوب نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
اینها همه شیطان پرست ودشمن انسانیت بشریت هستند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۷:۲۳ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
حمله به بیمارستان غزه توسط اسرائیل و آمریکا جنایت جنگی است.
حمله به بیمارستان غزه توسط اسرائیل و آمریکا جنایت علیه بشریت است.
سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار 100 درصد فقط عامل اصلی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و آمریکا و غرب در جنگ نوار غزه بوده است.
آخرین اخبار