ارائه خدمات شفاف به مردم هدف ثبت احوال سیستان و بلوچستان

 وثوقی راد مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری با حضور در ثبت احوال با رحمتی سرپرست ثبت احوال استان دیدار و گفتگو و از بخش‌های مختلف اداره کل بازدید کرد. 

 وثوقی راد مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری ضمن تقدیر از عملکرد و پاسخگویی مدیران ثبت احوال استان گفت: پهناوری استان و خدمات ثبت احوال باعث گردیده مجموعه ثبت احوال با حجم بالایی از مراجعه کنندگان و اقشار مختلف جامعه روبرو باشد و در ارائه خدمات باید صیانت از حقوق مردم و حل مشکلات مردم به صورت جدی مورد توجه باشد.

 وی بیان داشت: مجموعه بازرسی استانداری بر اساس ماموریت‌ها و وظایف قانونی خود تلاش می‌نماید با ارتباط تنگاتنگ با مدیران و ادارات، پاسخ کامل و جامع به مشکلات مراجعین ارائه نماید و با تعامل و همکاری بی دستگاهی مشکل متقاضیان مرتفع گردد.

 رحمتی سرپرست ثبت احوال استان گفت: خدمات رسانی در استان پهناور و مرزی سیستان و بلوچستان متفاوت با سایر استانهاست، زیرا پراکندگی جمعیت، سکونت افراد در مناطق روستایی، ورود و خروج غیرمجاز اتباع خارجی و سایر موضوعات خاص استان، خدمت رسانی و پاسداری از اسناد هویتی را با چالش‌های بسیاری روبرو نموده است که در این راه ثبت احوال استان دو شهید تقدیم نظام نموده است و افتخار می‌کنیم ادامه دهنده راه شهدا هستیم. 

وی بیان داشت: هدف ثبت احوال استان ارائه خدمات شفاف و سریع به مردم است و تلاش نموده ایم با گسترش ادارات و نمایندگی‌ها و برپایی میز‌های خدمت جهادی در نقاط دور دست، خدمات مطلوبی را به مراجعین ارائه نماییم و پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های مردم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار