اعلام آمادگی سازمان نظام پرستاری برای یاری رساندن به مردم فلسطین

سازمان نظام پرستاری کل کشور آمادگی خود را برای خدمت به رزمندگان سپاه اسلام در سرتاسر جبهه مبارزه و مقابله با دشمنان امت اسلامی اعلام کرد.

سازمان نظام پرستاری کل کشور طی بیانیه‌ای آمادگی خود را برای حضور و خدمت به مبارزین و رزمندگان سپاه اسلام در سرتاسر جبهه مبارزه و مقابله با دشمنان امت اسلامی اعلام کرد.

متن بیانیه‌ سازمان نظام پرستاری به شرح زیر است:

بار دیگر جهانیان شاهد یکی از فجیع‌ترین و دردناکترین اقدامات سبوعانه رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان جنایتکار آن و در راس آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار هستند. 

قطعا این جنایت وحشیانه و ضد انسانی نباید بی پاسخ بماند و انتظار می‌رود که همه آزادگان جهان وبه خصوص مدافعین حقوق سلامت وامنیت روانی کشورها؛ ضمن محکوم نمودن این فاجعه کم سابقه انسانی؛ جوابی تاریخی و در خور به این ددمنشی‌ها داده و درس عبرت فراموش نشدنی به صهیونیست‌ها بدهند.

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران ضمن دعوت از حضور پرشور پرستاران و سایر کارکنان بهداشتی درمانی در اجتماع بزرگ محکومیت جنایات غزه؛ در ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۶ مهر ماه در میدان فلسطین تهران، با مکاتبه و پیگیری تخصصی از مجامع بین المللی مرتبط با حوزه سلامت و محکوم کردن این جنایت بی سابقه و ابراز همدردی با خانواده شهدا وآسیب دیدگان این فجایع و حوادث هولناک ضدبشری و ضد انسانی و بیعت مجدد با قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی و رهبر مستضعفان جهان و رهبر مبارزه با شیطان بزرگ و اذناب آن حضرت آیت الله خامنه‌ای مد ظله العالی، آمادگی خود بر حضور و خدمت رسانی به مبارزین ورزمندگان سپاه اسلام در سرتاسر جبهه مبارزه و مقابله با دشمنانان امت اسلامی را اعلام می‌نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار