استاندار گلستان:

بدون اغماض با متخلفان حوزه آرد و نان برخورد کنید

استاندار گلستان گفت: شناسایی گلوگاه‌های فساد در موضوع توزیع آرد و پخت نان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بدون اغماض با متخلفان برخورد کنید.

علی‌محمد زنگانه در کارگروه آرد و نان استان گلستان گفت: خوشبختانه افزایش نظارت‌ها در موضوع آرد و نان در استان باعث کاهش تخلفات در این بخش و ساماندهی بهتر مسئله توزیع آرد و پخت نان در استان گلستان شده است.

وی با تاکید بر اهمیت شناسایی گلوگاه‌های فساد در موضوع توزیع آرد و پخت نان در استان، تاکید کرد: بدون اغماض با متخلفان برخورد کنید.

استاندار گلستان ادامه داد: هر فردی در هر جایگاهی که در موضوع توزیع آرد و پخت نان مرتکب تخلف می‌شود بدون اغماض و چشم پوشی به مرجع قضایی معرفی شود.

زنگانه گفت: مسائل مرتبط با موضوع آرد و نان خط قرمز ما است و من هیچگونه کوتاهی در این زمینه را نمی‌پذیرم.

او تاکید کرد: ما امانت دار مردم هستیم و من عملکرد تمام مدیران و افراد دارای مسوولیت در این بخش را ارزیابی خواهم کرد.

استاندار گلستان تاکید کرد: کسی که نان را از سفره افراد بر می‌دارد با شدیدترین ابزار قانونی باید با وی برخورد کرد و اجازه نخواهیم داد افراد سودجو نان را از سفره مردم حذف کنند.

زنگانه تاکید کرد: اتحادیه خبازان وظیفه اصلی نظارت بر موضوعات نان را بر عهده دارند و در صورت عدم تمکین از قانون و اجرای این وظیفه قانونی بدون چشم پوشی به مراجع نظارتی معرفی شوند.
وی با اشاره به اینکه نظارت باید مستمر و بدون وقفه باشد، ادامه داد: فرمانداران و تیم‌های نظارتی باید نظارت‌های مستمر، محسوس و نامحسوس را با قدرت و جدیت ادامه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.