بیش از ۱۰۳ طرح نیمه‌تمام ورزشی در سیستان و بلوچستان وجود دارد

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۰۳ طرح نیمه‌تمام در سیستان و بلوچستان با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۷۰ درصد وجود دارد که این‌ها را اولویت‌بندی کردیم تا ۱۰ طرح مهم را به سرانجام برسانیم.

شیبگ گفت: جلساتی برای آسیب‌شناسی و احصای مشکلات هیات‌های ورزشی برگزار شده تا ریشه اصلی آنها مشخص شود؛ اما با وجود اعتبارات موجود امکان فراهم‌کردن وضعیت بهتر وجود داشته که متأسفانه مدیریتی در هیات‌های ورزشی صورت نگرفته که باید برای رفع این چالش به دنبال تغییر رؤسای هیات‌های ورزشی باشیم.

وی گفت: در المپیک ۲۰۲۸ پنج رشته اضافه شده که سه رشته کریکت، اسکواش و بیسبال با ساختار و خواستگاه فرهنگی، جسمی و قومیتی سیستان و بلوچستان همخوانی دارد لذا باید برای این سه رشته برنامه‌ریزی کروه و بتوانیم کسب مقام کنیم.

شیبک تأکید کرد: اولین هدف ما در اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ایجاد شور و نشاط اجتماعی با اجرای برنامه‌های همگانی و دومین اقدام ساماندهی هیات‌های ورزشی برای ساماندهی وضعیت این استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی از مهمترین مشکلات ورزش این استان گفت: ضعف در هیات‌های ورزشی استان زیاد هست و مجمع انتخاباتی باید به صورت فوق‌العاده برگزار شود تا اگر رئیس هیاتی توانایی اداره آن هیات را ندارد تغییر پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار