برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت : امشب در مساجد محوری کشور و به‌ویژه استان کرمانشاه مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه ودعا به درگاه خداوند جهت پیروزی فلسطین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت :‌ شهادت مظلومانه مردم غزه به دست سفاکان رژیم غاصب صهیونیستی دل‌ها را به درد آورده و اوج سبعیت و درنده‌خویی این حکام جنایتکار را در معرض دید همه جهانیان قرار داده است.

وی افزود: قتل‌عام زنان و کودکان بی‌دفاع و هدف قرار دادن بیمارستان و مراکز درمانی و مناطق مسکونی غزه را به آزمایشگاه سلاح‌های اهدایی آمریکای مستکبر تبدیل کرده که یقیناً خون‌های این مظلومان گریبان صهیونیست‌ها و اربابان آمریکایی آن‌ها را خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ضمن تقدیر از مردم انقلابی و همیشه درصحنه ایران اسلامی و استان کرمانشاه به خاطر حضور در صفحه‌های دفاع از ملت مظلوم و غیرتمند فلسطین و محکومیت جنایات رژیم جعلی و نامشروع صهیونیست غاصب عنوان کرد: مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه و دعا و انابه به درگاه خداوند متعالی برای پیروزی نهایی ملت فلسطین بر رژیم دیوسیرت و کودک‌کش صهیونیستی امشب در مساجد محوری کشور به‌ویژه استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شایان‌ذکر است که مراسم محوری بزرگداشت شهدای غزه در کرمانشاه امروز پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ثارالله شهرک ظفر برگزار خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار