خطیب نماز جمعه تهران:

جهانیان تا ابدیت صهیونیست‌ها را به عنوان جنایتکار‌ترین افراد می‌شناسند

حجت الاسلام صدیقی گفت: امروز منفور‌ترین چهره جهان آمریکایی‌ها و صهیونیست‌های غاصب هستند و بشریت آن‌ها را تا ابد جنایتکار و وحشی صفت می‌شناسند.

حجت الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران در سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید که مسلمانان را در جنگ بدر که نقطه عطف پیروزی حق بر باطل است، پیروز کرد. در این جنگ، خداوند با عنایت خود، ایمان را بر اسلحه پیروز کرد و خداوند این موضوع را به عنوان درس به پیروان دین حکایت می‌کند و این نعمت، در زمان کنونی هم شدنی است.

وی افزود: قرآن کریم می‌فرماید که خداوند در جنگ بدر شما را در حالی که عده و لوازمی نداشتید، یاری کرد؛ حال به خاطر این نعمت تقوا پیشه کنید. البته افرادی که خداوند را نمی‌شناسند، نعمات را درک نمی‌کنند، اما وارستگان واقعی که خداوند را به خوبی می‌شناسند، هر پیروزی را از خداوند می‌دانند.

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: در مساله حمله کارساز و بی سابقه و غافلگیرانه دست پرورده‌های حاج قاسم سلیمانی و پیروان مکتب این ابرمرد خط شکن مقاومت به صهیونیست‌های قاتل و جانی، بعضی افراد جاهل اعتراص کردند که چرا آن‌ها به خانه شهرک نشینان حمله کردند؟ توجیه حمله افتخارآمیز رزمندگان مکتب قرآن، امام حسین (ع)، مکتب ولایت و انفلاب اسلامی و تحت طراحی شهید حاج قاسم سلیمانی بود. این برنامه از قبل طراحی شده و آن‌ها برای چنین روزی تربیت شده بودند.

وی افزود: هر جنگی در اسلام باید با اجازه خداوند باشد. بنده خدا در هر حرکتی خود را مامور خدا می‌داند و تا فرمان خدا را دریافت نکند، اقدام خودسرانه ندارد. در صدر اسلام، ۱۳ سال مسلمانان امنیت نداشته و زیر شکنجه بودند و چون به آن‌ها حمله شد، خداوند به آن‌ها اجازه داد تا به جنگ روی آورند و جنگ را با جنگ پاسخ دهند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که ملتی رزمنده نباشد، دشمن به سراغ آن‌ها آمده و از آن‌ها باج می‌گیرد. دستور الهی است که مظلوم بایدظالم را تعقیب کند. ۷۰ سال خانه‌های مردم غزه تخریب شد، آواره شده و کشته دادند و در محاصره قرار گرفتند. نخست وزیر جنایتکار و بی عقل رژیم صهیونیستی مرتب خانه‌های مردم را تخریب می‌کند. پس دفاع امری فطری بوده و آیه قرآن هم گویاست. مسجدالاقصی از مشرف‌ترین بقاع عالم توحید است، ولی دشمن به این مسجد حمله می‌کند و اگر مدافعین فلسطینی دفاع نکنند، صهیونیست‌ها مسجد را آلوده، خراب و اشغال می‌کنند. یکی از مجوز‌های جنگ در اسلام برای دفاع از مسجد و مراکز فرهنگی است.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران در ادامه با بیان اینکه جبهه مقاومت حرکتی دفاعی انجام داد نه تهاجمی، گفت: صهیونیست‌ها ارتشی هستند که دولت هم دارند. آن‌ها به فرزندان خود آموزش نظامی می‌دهند و همه مسلح هستند و مردم عادی در شهرک‌ها نیستند. آن‌ها گرگ‌های دندان تیزی هستند که اگر مهلت ببینند، همه را می‌درند. حمله به موقع مقاومت، مشروع و مقبول در صحنه بین الملل و وجدان‌های عمومی بوده و بلامانع است. روزنامه اسرائیلی نوشته است که بیش از یک میلیارد دلار که هزینه ساخت دیوار حائل بود که در روز نخست جنگ و در عملیات طوفان الاقصی نابود شد و این طوفان علیه صهیونیست‌ها مایه تحقیر آن‌ها و همچنین آمریکایی‌ها و سایر کشور‌ها که در کنار این رژیم منفور هستند، بود. 

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس به سرزمین‌های اشغالی می‌روندو این‌ها فکر می‌کنند می‌توانند مقابل خدا بایستند. این حمله مخلصانه گروه‌های مقاومت آن قدر اوج و کرامت داشت که مقام معظم رهبری به فرمانده جبهه مقاومت فرمودند که ما پیشانی طراحان و بازوی آن‌ها را بوسه می‌زنیم و این ضربه شصت آن چنان شکستی را برای صهیونیست‌ها ایجاد کرده که به تعبیر رهبری این شکست هرگز قابل جبران نیست و هیچ گاه از بین نمی‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
مگه قراره تا ابدیت باشن اینا
آخرین اخبار