آزمون استخدامی وزارت بهداشت در اراک لغو شد

آزمون استخدامی وزارت بهداشت در اراک به دلیل مغایرت به وجود آمده در اطلاعات داوطلبان لغو شد.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته آزمون استخدامی وزارت بهداشت که قرار بود این آزمون برای جذب نیرو‌های مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی اراک، با مدیریت جهاد دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود، اما به علت برخی ناهماهنگی ها، لغو شد که این امر گلایه شرکت‌کنندگان در این آزمون را به دنبال داشت.

علت لغو آزمون تطبیق نداشتن سؤالات ارسالی با مشخصات داوطلبان اعلام شده و عدم اعلام به موقع لغو آزمون و معطلی چند ساعته داوطلبان، گلایه آنان را در پی داشت و این درحالیست که رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی اظهار داشت: در استان مرکزی تعداد ۲ هزار و ۸۶۴ نفر برای آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت‌نام کرده‌اند که یک هزار و ۱۱۱ نفر از آنان جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی استان می‌شوند.

بهنام نظری، معاون سیاسی استاندار مرکزی نیز با اشاره به لغو این آزمون اظهار داشت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت در اراک به علت هم‌خوانی نداشتن سئوالات با کد داوطلبان لغو شد تا حق متقاضیان پایمال نشود، این درحالی بود که برای رعایت تدابیر لازم، دفترچه آزمون در آخرین لحظات شروع آزمون بازگشایی شد که مغایرت کد داوطلب با رشته، موجب شد تا آزمون لغو شود.

وی افزود: بخش عمده مشکل پیش آمده مربوط به تهران است چراکه سئوالات این آزمون از تهران ارسال شده و دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی نیز مسئول برگزارکننده این آزمون بودند و یک کمیته تخصصی برای مشخص شدن مقصران این مشکل تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اینکه سئوالات لو رفته بود و آزمون لغو شد را تکذیب کرد و ادامه داد: لغو آزمون برای رفع هرگونه شبهه‌ای انجام شده تا حق داوطلبان ضایع نشود.

 دقایقی پیش جهاد دانشگاهی با عذرخواهی از مشکلات پیش آمده در برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت و لغو آن، ۱۱ آبان را به عنوان زمان برگزاری مجدد اعلام کرد.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.