صدور بیش از ۱۲ هزار نسخه نویسی الکترونیکی برای بیماران

از سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۱۲ هزار نسخه الکترونیکی با مشارکت پزشکان و بیمه سلامت برای بیماران تحت حمایت بیمه سلامت استان صادر شده است.

علیرضا اصغرزاده مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشارکت پزشکان در صدور بیش از ۱۲ هزار نسخه نویسی الکترونیکی برای بیماران در استان، گفت: ۲۶۶ پزشک عمومی، متخصص و فوق‌تخصص در سطح دو و سه شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر به مشمولان بیمه سلامت خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی دهک‌های جامعه می‌توانند از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شوند، افزود: افرادی که در شهر‌ها و روستا‌های زیر ۲۰ هزار نفر سکونت دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان، خود را بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای بیمه کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

اصغرزاده ادامه داد: در مقابل افرادی که در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر سکونت دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان یا اداره‌کل بیمه سلامت شهرستان خود بر اساس دهک‌بندی بیمه شده و از خدمات آن بهره‌مند شوند، همچنین افراد می‌توانند با مراجعه با سایت http://bimehsalamatiranian.ir و ثبت‌نام در آن تحت حمایت بیمه سلامت قرار بگیرند.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه بیمه پنج دهک اول جامعه رایگان است، اضافه کرد: دهک‌های بالاتر جامعه جهت بیمه شدن باید مبلغی مشخص را پرداخت کنند، در حال حاضر بیش از ۶۴۰ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.