۶۱ طرح ورزشی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد آماده افتتاح و کلنگ زنی است

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۱ طرح ورزشی مختلف در مدارس سراسر استان در هفته تربیت بدنی کلنگ زنی و یا به بهره برداری می‌رسد.

فرشید کرمی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح‌ها در قالب طرح شهید سلیمانی در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود.

وی افزود: اعتبار اولیه‌ای که برای اجرای این طرح‌ها در مرحله اول ۷۰ میلیارد ریال و در مرحله دوم ۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امید است تا پایان سال تحصیلی مابقی اعتبارات اختصاص داده شود تا هر چه سریع‌تر مورد استفاده دانش آموزان استان قرار گیرد.

کرمی ابراز کرد: این طرح‌ها شامل سالن ورزشی، چمن مصنوعی، زمین ساحلی و کلاس‌های درس تربیت بدنی است.

با استقرار دولت سیزدهم، توسعه فضا‌های ورزشی مدارس به صورت جدی مورد توجه و در دستور کار قرار گرفت و با شتاب بخشی در تجهیز و بهینه سازی از این فضا‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد ظرف بیش از یک سال گذشته شاهد افزایش یک و نیم برابری سرانه ورزشی در این استان هستیم.

به گفته متولیان امر فضای مناسب ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای انقلاب تاکنون تنها ۳۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده که طی یک سال اخیر به ۸۴ هزار متر مربع رسیده است یعنی رشدی بیش از یک و نیم برابری داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.