۶۰ داوطلب نمایندگی از حوزه‌های انتخابیه استان زنجان ثبت نام خود را قطعی کردند

سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در پایان سومین روز از ثبت نام نهایی داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۶۰ نفر از حوزه‌های انتخابیه این استان ثبت نام خود را قطعی کردند.

ولی الله رحیمی با بیان اینکه تا کنون ۳۷ داوطلب از حوزه انتخابیه زنجان - طارم ثبت نام کرده اند، گفت: در حوزه های ابهر، خرمدره و سلطانیه ۱۰ داوطلب، ماهنشان و ایجرود هفت داوطلب و حوزه انتخابیه خدابنده ۶ داوطلب در این سه روز ثبت نام قطعی کردند.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، اظهار کرد: ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس تا سوم آبان ماه از طریق سایت وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir ادامه دارد.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه داوطلبان حتما باید گواهی حداقل پنج سابقه فعالیت های اجرایی، آموزشی، پژوهشی، قضایی را در سامانه بارگذاری نمایند، گفت: با توجه به قانون شفافیت مالی داوطلبان نمایندگی مجلس در دوره فعالیت های انتخاباتی، داوطلبان باید گواهی یکی از حساب های بانکی قبلی خود و یا با افتتاح حساب جدید که در هرصورت باید مختص فعالیت‌های انتخاباتی باشد را از بانک دریافت و در سامانه بارگذاری کنند.

مرحله ثبت نام نهایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از ۲۷ مهر به مدت یک هفته در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.