نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مشکلات ورزشکاران استان سمنان رسیدگی شود

حجت الاسلام مرتضی مطیعی خواستار رسیدگی به مشکلات ورزشکاران استان شد و گفت: ظرفیت‌ها و استعداد‌های ویژه‌ای در ورزش استان به خصوص در بین معلولان و جانبازان وجود دارد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با جمعی از ورزشکاران استان سمنان  ضمن اشاره به اهمیت کار ورزشکاران گفت: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی توسط ورزشکاران کار ارزنده‌ای است.

وی با بیان اینکه عمده ورزشکاران پهلوانی و قهرمانی از روح متعالی برخوردار هستند و این نشان می‌دهد که در کنار جسم باید به معنویات هم پرداخت، افزود: پرورش جسم بسیار لازم، حائز اهمیت و بی‌بدیل است اما باید با پرورش روح همراه باشد تا انسان مراتب تعالی را طی کند.

امام جمعه سمنان به مدال آوری بانوان استان هم اشاره کرد و بیان داشت: مدال آوری با حجاب اسلامی ارزش حقیقی ورزشکاران را نمایان می‌سازد زیرا بانوان ورزشکار ما پرچم ارزش‌های فاطمی را به اهتزاز درمی‌آورند.

مطیعی خواستار رسیدگی به مشکلات ورزشکاران استان شد و گفت: ظرفیت‌ها و استعدادهای ویژه ای در ورزش استان به خصوص در بین معلولان و جانبازان وجود دارد.

وی همچنین ضمن تقدیر از ورزشکاران مدال آور استان سمنان در بحث هیئت ورزش معلولان و جانبازان بیان کرد: افرادی که دارای شرایط خاص جسمانی هستند زمینه بیشتری برای نزدیکی به خداوند دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.