انعقاد قرارداد ۲ هزار و ۱۲۰ سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از انعقاد قرارداد ۲ هزار و ۱۲۰ سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: هم اکنون از بین قرارداد‌های منعقد شده سرمایه گذاران با این شرکت، یک هزار واحد تولیدی با اشتغالزایی ۳۰ هزار فرصت شغلی واحد‌های تولیدی خود را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان مورد بهره برداری قرار داده اند.

به گفته این مسئول، میزان پروانه بهره برداری سرمایه گذاری واحد‌های تولیدی یاد شده بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد ریال بوده است.

صفاری با اشاره به سایر واحد‌های تولیدی که قرارداد خود را با این شرکت منعقد کرده اند، اظهار کرد: از یک هزار و ۱۲۰ واحد صنعتی دیگر، ۷۰۰ واحد در مراحل دیوارکشی، نصب سوله و اسکلت، تکمیل سالن‌های تولید و یا نصب ماشین آلات خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این تعداد واحد تولیدی بالغ بر ۳۰ هزار فرصت شغلی جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: بدون شک برای تحقق شعار سال نیازمند جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و حمایت از آن‌ها در راستای ایجاد اشتغالزایی و افزایش تولیدات صنعتی هستیم و به همین منظور شرکت شهرک‌های صنعتی استان زمینه ورود سرمایه گذاران داخلی و به خصوص خارجی را در استان فراهم آورده و همواره نیز سعی داشته تا با برنامه ریزی مناسب و روند تسهیل در امر واگذاری زمین و تسهیلات، زمینه‌های لازم را در این خصوص فراهم آورد.

صفاری خاطرنشان کرد: این در حالی است که سرمایه گذارانی که اراضی صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به آن‌ها واگذار شده و به تعهدات خود برای ساخت و راه اندازی واحد‌های تولیدی خود اقدامی به عمل نمی‌آورند و منابع صرف شده را اتلاف می‌کنند، در صورت عدم اجرای تعهداتشان در مهلت تعیین شده، شامل اقدام برای اخذ مجوز ساخت و ساز و عملیات اجرایی، حق بهره برداری این اراضی از آن‌ها سلب و پس از خلع ید، زمین به سرمایه گذاران جدید و واجد صلاحیت واگذار خواهد شد.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی، دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.