بررسی مشکلات فنی برگزاری انتخابات مجلس در اصفهان

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مشکلات فنی برگزاری انتخابات مجلس در اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان در حاشیه بیست‌ودومین جلسه ستاد انتخابات استان و بررسی فرایند انتخابات اجرای در دو شهرستان جرقویه و ورزنه  گفت: در حال حاضر در فرایند ثبت‌نام نهایی داوطلبان نمایندگی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم.

محمدرضا جان‌نثاری افزود: در این جلسه مباحث فنی انتخابات را مرور کردیم، در برخی نقاط مسائل و اشکالات فنی وجود دارد که مورد بررسی قرار گرفتند.

او  گفت: در این نشست همچنین فرمانداران شهرستان‌های جرقویه و ورزنه نیز حضور داشتند و شرایط برگزاری انتخابات در این دو شهرستان را تشریح کردند.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: در این دو شهرستان برای اجرای انتخابات مشکل خاصی نداریم البته در حوزه‌های فنی به این دلیل که هر دو شهرستان جدید هستند مشکلاتی وجود دارد که درصدد هستیم با همکاری کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان، مشکلات رفع شوند.

سعید رحیمی فرماندار شهرستان ورزنه نیز با اشاره به آمادگی ورزنه برای برگزاری انتخابات گفت:  ۲۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان پیش‌بینی شده است که اعضای هیئت اجرایی این شعب انتخاب و در حال آموزش این افراد هستیم تا شاهد انتخابات باشکوهی در شهرستان باشیم.

محسن ریاحی فرماندار شهرستان جرقویه نیز با بیان اینکه  ۴۵ شعبه اخذ رأی برای شهرستان جرقویه در نظر گرفته شده که بیش از یکهزار نفر با فرایند انتخابات درگیر خواهند بود گفت:  آمادگی لازم برای انتخابات در شهرستان وجود دارد و هیأت‌های اجرایی نیز تشکیل شده‌اند تا بتوانیم در اسفندماه انتخابات پرشوری را شاهد باشیم.

 ثبت‌نام نهایی داوطلبان از ۲۷ مهرماه آغاز شد و تا سوم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.