بیش از ۷۰۰ نفر در حملات شبانه رژیم صهیونیستی شهید شدند

بیش از ۷۰۰ فلسطینی در بالاترین تعداد تلفات ۲۴ ساعته در ۲ هفته بمباران رژیم صهیونیستی در حملات هوایی شبانه این رژیم شهید شدند.

به گفته مقامات فلسطینی، بیش از ۷۰۰ فلسطینی در حملات هوایی شبانه رژیم صهیونیستی به غزه شهید شدند که بالاترین آمار قربانیان ۲۴ ساعته از زمان آغاز بمباران رژیم متجاوز به مناطق تحت محاصره در اوایل ماه جاری است.

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که بیش از ۴۰۰ مرکز حماس را هدف قرار داده است که ده‌ها تن از نیروهای حماس در این حملات شهید شدند.

وزارت بهداشت فلسطین گفته است که دست‌کم ۵ هزار و ۷۹۱ فلسطینی از جمله ۲ هزار و ۳۶۰ کودک در حمله رژیم صهیونیستی شهید شده‌اند.

این وزارتخانه امروز اعلام کرد که تنها در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۷۰۴ نفر شهید شده‌اند. «اشرف القدره» سخنگوی این وزارتخانه گفت که این بالاترین تعداد تلفات ۲۴ ساعته در ۲ هفته بمباران رژیم صهیونیستی بوده است.

القدره گفت: «هزاران خانواده آواره شده‌اند. همه جا پر از آوار و ویرانی است. شما می‌توانید صدای هواپیما‌های بدون سرنشین و جت‌های رژیم صهیونیستی را در آسمان بشنوید. همه می‌گویند، همه احساس می‌کنند که دیگر جای امنی وجود ندارد.»

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۳ معاون حماس را در این حملات شهید است. شاهدان و مقامات بهداشتی گفتند که بسیاری از حملات هوایی به ساختمان‌های مسکونی و جایی که رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان گفته بود که پناه بگیرند، شده است.

بازماندگان به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفتند که یک حمله شبانه، یک ساختمان مسکونی ۴ طبقه را در شهر جنوبی خان یونس با خاک یکسان کرد و حداقل ۳۲ نفر را شهید کرد و ده‌ها نفر دیگر را زخمی کرد.

به گفته بازماندگان در شهر غزه، بر اثر حمله هوایی به خانه خانواده «بهلول» دست‌کم ۱۹ نفر شهید و ده‌ها نفر دیگر مدفون شدند. نیروهای امدادی دست‌کم ۲ کودک را از زیر آوار ساختمان فرو ریخته بیرون کشیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۳۰ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
دیگر با حرف و شعار نمی شود از فلسطین و غزه دفاع و حمایت کرد. اقدامات عملی باید علیه جنایات آمریکا انجام شود.
دیگر با حرف و شعار نمی شود از فلسطین و غزه دفاع و حمایت کرد. اقدامات عملی باید علیه جنایات رژیم صهیونیستی انجام شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
روسيه یک سال و نیمه که با اوکراین جنگ داره تمام دنیا تحریم کردن روسيه رو اما غزه تو 18روز بیشترین شهدای غیر نظامی رو داشت و تمام دنیا اسرائیل رو تحریم که نکردن هیچ تازه اجازه ی حمایت از فلسطین رو هم نمیدن. و همه جانبه از اسرائیل دفاع میکنن لعنت خدا بر حامیان این رژیم خون ریز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
اللهم عجل لولیک فرج بحق زینب کبری سلام الله علیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.
Germany
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
دولت های عربی زمان جنگ تحمیلی بجز سوریه همه به صدام کمک کردند حالا هیچک کمکی به فلسطبن نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
دیگر با حرف و شعار نمی شود از فلسطین و غزه دفاع و حمایت کرد.
آخرین اخبار