وجود سینما خواسته مردم بوئین زهرا

فرماندار بوئین زهرا گفت: وجود سینما در سطح شهرستان از خواسته‌های دیرینه مردم بوده و دسترسی به امکانات فرهنگی لازمه عدالت فرهنگی است.

محمد ادیب رامندی فرماندار بوئین زهرا گفت: توسعه فضا‌های فرهنگی و رعایت عدالت بخشی در توسعه این فضا‌ها در سطح بخش‌های تابعه شهرستان موجب ارتقاء فرهنگ وکاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به درخواست مردم مبنی بر احداث سینما در سطح شهرستان گفت: وجود سینما در سطح شهرستان از خواسته‌های دیرینه مردم بوده و آمادگی داریم با پیگیری و هماهنگی لازم و استفاده از ظرفیت سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد شاهد استقرار سینما در بوئین زهرا باشیم.

ادیب رامندی خاطر نشان کرد: در راستای توسعه فضا‌های فرهنگی، اعتبارات لازم جهت تجهیز و توسعه سالن ارشاد بوئین زهرا، خانه‌های فرهنگ شال و دانسفهان نیز در کمیته برنامه ریزی پیش بینی شده است و با تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

فرماندار بوئین زهرا گفت: یکی از موضوعات دیگر احداث خانه فرهنگ در شهر ارداق است که در حال برنامه ریزی برای تحقق این امر هستیم.

ادیب رامندی به برنامه ریزی لازم و تصویب کمیته برنامه ریزی شهرستان جهت احداث ۴ مرکز دارالقرآن در سطح تمام مراکز بخش‌های تابعه شهرستان با اختصاص زمین و مشارکت شهرداری‌ها به عنوان یک حرکت فرهنگی اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار