معاون استاندار بوشهر:

از ظرفیت مدیران و نیرو‌های بومی در استان بوشهر استفاده می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مجموعه استانداری بوشهر با جدیت به دنبال استفاده از ظرفیت مدیران و نیرو‌های بومی در استان است.

اکبر پورات روز چهارشنبه در نشست با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با قدردانی از خدمات و فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در استان بوشهر اظهار داشت: مسائل و مشکلاتی باقیمانده از سال‌های قبل در دانشگاه وجود دارد که ان شاالله با پیگیری‌های تیم مدیریتی جدید و حمایت‌های استانداری مرتفع خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه استانداری بوشهر با جدیت به دنبال استفاده از ظرفیت مدیران و نیرو‌های بومی در استان است، اظهار کرد: این موضوع به صورت نظام‌مند و از طریق کارگروه با جدیت در حال پیگیری است که تاکنون چندیدن انتصاب در این راستا در استان صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: امروز اگر شاهد رقم خوردن خدمتی در تمامی حوزه‌ها در استان بوشهر هستیم، مرهون زحمات یکایک عزیزانی هستیم که در انجام رسالت خود به صورت جهادی و همدل در تلاشند.

پورات با اشاره به انتخابات اسفندماه در سال جاری و با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، عنوان کرد: دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است.

وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات باشکوه همانند سال‌های گذشته، موجب افزایش قدرت ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مجموعه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همواره در کنار جامعه دانشگاهی استان خواهد بود و هر جا نیاز به حمایت است با تمام توان پای کار خواهد آمد.

سعید رازقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های مجموعه استانداری از قشر دانشگاهی استان با اشاره به پتانسیل‌های علمی و پژوهشی این دانشگاه، خواستار گسترش همکاری‌های راهبردی دانشگاه با مجموعه استانداری و توسعه تعاملات دو جانبه برای افزایش نقش آفرینی علمی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی دانشگاه در استان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.