تعویض خودروی کوییک با ساینا دغدغه جدید متقاضیان شرکت سایپا

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام و تصویر از تعویض اجباری خودروی کوییک با ساینا و همینطور لغو امتیاز بدون اطلاع قبلی گلایه کرد.

خودروی کوییک یکی از محصولات شرکت سایپا است که متقاضیان بسیاری دارد. اما مدتی است که پیشنهاد شرکت سایپا برای تعویض خودرو‌های ثبت نامی متقاضیان را نگران کرده است. شهروندخبرنگار ما که در طرح یکپارچه سازی خودروی کوییک با موعد تحویل پاییز ثبت نام کرده است، ابتدا با تعویض خودروی کوییک با ساینا مواجه شده است که برای تعویض اقدام نکرده است و بدون اعلام قبلی امتیاز ایشان لغو شده است این موضوع موجب گلایه ایشان شد و با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام و وقت بخیربنده در طرح یکپارچه فروش خودرو برای خودرو کوییک با تحویل پاییز ثبت نام کردم. در خرداد ماه از طرف شرکت سایپا برای من پیامکی آمد که با خودروی ساینا جایگزین کنم. با شرکت سایپا تماس گرفتم و اپراتور به من اعلام کردند که می‌توانم برای تحویل زودتر جایگزین کنم و یا تا پاییز و تحویل خودرو کوییک صبر کنم و تاکید کرد که امتیاز من نمی‌سوزد. آبان ماه مجدد تماس گرفتم و این بار اپراتور به من اعلام کرد که با صدوربخشنامه جدید کوییک تولید نخواهد شد و همچنین امتیاز خرید خودرو من نیز سوخته و من هیچ راهی برای خرید خودرو ندارم. شرکت سایپا علاوه بر اجبار من مبنی بر خرید ساینا بجای کوییک با صدور بخشنامه جدید حق امتیاز من را هم گرفته و حتی همین موضوع را نه در حال حاضر و نه در خرداد ماه در پیامک قبلی به من اعلام نکرده است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.


بیشتر بخوانید:

مشکلات طرح پیش فروش شرکت ایران خودرو از زبان شهروندخبرنگار


شرط عجیب شرکت سایپا متقاضیان خودروی کوییک را سردرگم کرد

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار