اجتماع بزرگ مادران و کودکان اصفهانی در حمایت از مادران غزه

مادران اصفهانی در حمایت از مادران غزه به میدان آمدند.

همزمان با جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی‌گناه، مادران اصفهانی به همراه کودکان خود به حمایت از مادران فلسطینی به میدان آمدند.

به دنبال حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه و کشتار شمار زیادی از زنان و کودکان بی پناه فلسطینی، عصر امروز مادران و کودکان اصفهانی در گلستان شهدای این شهر گرد هم جمع شدند تا همبستگی خود را با مادران و کودکان رنج کشیده فلسطینی نشان بدهند.

در گوشه گوشه این اجتماع باشکوه مادران اصفهانی در حالی که چفیه‌های ایرانی و عربی خود را به نمایش درآورده و سربند‌های «یا علی اصغر» به سر بسته بودند، با سر دادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را اعلام کرده و خود را حامی مادران و کودکان مظلوم و آواره در غزه دانستند و گفتند: «کودک فلسطینی من هم مادر توأم».

این مادران که پرچم‌های حزب الله لبنان و پرچم فلسطین را با خود آورده بودند، با مشت‌های گره کرده و سر دادن فریاد «الله اکبر»، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن» و «مرگ بر صهیونیست» حقانیت و مظلومیت مردم غزه را به گوش جهانیان رسانده و اعلام کردند مردم فلسطین تنها نیستند.

آن‌ها که به حکم انسانیت و مسلمانی آمده بودند گفتند که ما مردم ایران همواره از حقوق بشر و حق آزادی هر انسانی در هر کجای جهان فارغ از نژاد و مذهب دفاع خواهیم کرد.

مادران اصفهانی در محل اجتماع، پلاکارد‌ها و پرچم‌هایی علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان و زنان شهید به نمایش گذاشته بودند که روی آن‌ها نوشته شده بود: «زمان پایانتان فرا رسید» و «حریفت منم».

منبع : ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.