دل‌های مسئولین باید مملو از محبت به مردم باشد

آیت الله نوری همدانی با اشاره به لزوم خدمت رسانی به مردم گفت: باید دل‌های مسئولین مملو از محبت به مردم باشد.

 آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: دین اسلام برای همه افراد جامعه دستورات فراوانی دارد، در اسلام هر شخص به اندازه خودش مسئولیت داشته و باید وجود موثر در اجتماع داشته باشد تا نیاز‌های مردم بر طرف گشته و جامعه از رفاه و آسایش برخوردار گردد.

آیت الله همدانی ضمن تسلیت ایام رحلت جانگذار حضرت معصومه (علی‌ها السلام) خدمت رسانی و توجه به مردم را یکی از شاخص‌های ممتاز اسلام بر شمرد و عنوان کرد: در معارف اسلامی و روایات اهل بیت (علیهم السلام) خدمت به مردم؛ افضل عبادت بیان شده‌است و در این زمینه روایات بسیار زیادی داریم، حتی اسلام نسبت به غیر مسلمانانی که با مسالمت در میان مسلمانان زندگی می‌کنند سفارش به محبت و مهربانی کرده‌است.

مرجع تقلید شیعیان لزوم توجه به اجتماع و بر طرف نمودن نیاز‌های جامعه را یادآور شده و افزود: دین اسلام برای همه افراد جامعه دستورات فراوانی دارد، در اسلام هر شخص به اندازه خودش مسئولیت دارد و باید وجود موثر در اجتماع داشته باشد تا نیاز‌های مردم بر طرف گشته و جامعه از رفاه و آسایش برخوردار باشند.

آیت الله نوری همدانی گفت: باید دل‌های شما مملو از محبت به مردم باشد؛ چرا که رکن و ستون دین همین مردم هستند، از این رو مسئولین باید در انجام کار‌ها صلاح نظام و آسایش مردم را در نظر بگیرید و محبت و توجه ویژه‌ای به مردم داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار