پدافند غیرعامل آسیب‌پذیری جامعه را کاهش می‌دهد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران گفت: ازآنجایی‌که کشور و انقلاب ما دشمنان زیادی دارد نیازمند آمادگی‌های لازم در جامعه هستیم و پدافند غیرعامل می‌تواند آسیب‌پذیری جامعه را کاهش دهد.

 فرشاد گرگیچ اظهار کرد: به زبان ساده پدافند غیرعامل یعنی در جایی که زندگی می‌کنیم، اقداماتی انجام دهیم تا قدرت مقاومت ما در برابر آسیب‌های احتمالی افزایش‌یافته و قدرت تخریب کاهش داشته باشد.
 
گرگیچ افزود: دانش‌آموزان، سرمایه اصلی کشور هستند و باید دانش‌آموزان مراقبت و محافظت شود تا آینده ایران اسلامی تضمین شود و با اجرای پدافند غیرعامل و فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی در کنار آموزش می‌توانیم در مسیر درست گام برداریم.
 
غلامعلی سهرابی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران نیز با اشاره به این‌که پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که میزان صدمات جامعه را کاهش می‌دهد، عنوان کرد: ازآنجایی‌که کشور و انقلاب ما دشمنان زیادی دارد که براندازی نظام را در سر می‌پرورانند، نیازمند آمادگی‌های لازم در جامعه هستیم و پدافند غیرعامل می‌تواند آسیب‌پذیری جامعه را کاهش دهد.
 
سهرابی خاطرنشان کرد: مقابل چشم دنیا، نسل‌کشی و کودکشی صهیونیست‌های غاصب اتفاق می‌افتد و تا امروز چند هزار  نفر از مردم فلسطین، جان خود را ازدست‌داده‌اند. صهیونیست‌ها با نظارت نهادهای بین‌المللی در کمال وقاحت، سلاح‌هایی که فقط برای مقابله با پیچیده‌ترین تأسیسات نظامی به کار گرفته می‌شود برای ازبین‌بردن یک بیمارستان به کار می‌گیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران در پایان اشاره‌ای به تأسیس سازمان پدافند غیرعامل داشت و افزود: سازمان پدافند غیرعامل از سال ۱۳۸۲ تأسیس و از سال ۱۳۹۰ در تقویم رسمی ایران هشتم آبان‌ماه به‌عنوان روز پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده است.

زنگ پدافند غیرعامل با حضور فرشاد گرگیج فرماندار، غلامعلی سهرابی فرمانده سپاه و دیگر اعضای شورای اداری شهرستان در مدرسه خدیجه کبری کهن ملک شهر سوران نواخته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار