حماس: دشمن صهیونیستی برای بالا بردن روحیه ارتش خود روایت دروغ ارائه می‌دهد

حماس ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه حماس از بیمارستان‌ها به عنوان سپر حفاظتی استفاده می‌کند را رد و اعلام کرد این یک تبلیغات دروغین است.

سخنگوی جنبش حماس در پاسخ به ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه حماس سوخت بیمارستان‌های غزه را برای اقدامات خود استفاده می‌کند، به الجزیره گفت: «دشمن صهیونیستی برای بالا بردن روحیه ارتش خود سعی در ارائه یک روایت دروغ دارد.»

به گزارش الجزیره، سخنگوی جنبش مقامت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد: «این یک تبلیغات گمراه کننده و دروغین است و همه رهبران حماس در خانه هستند و در بیمارستان نیستند.»

سخنگوی حماس افزود: «اشغالگران کودکان و زنان را بدون تفکیک کردن و بی‌تفاوت به شهادت می‌رساند اما مقاومت همچنان نبرد را با قدرت مدیریت می‌کند. ارتش اشغالگر صهیونیستی زیرساخت‌های نوار غزه به ویژه خانه‌ها و بیمارستان‌ها را تخریب می‌کند.»

شبکه خبری الجزیره همچنین گزارش داده است شهرداری غزه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد تهدید رژیم صهیونیستی به بمباران ساختمان شهرداری ناقض تمام موازین بین‌المللی است.

یک منبع پزشکی به الجزیره گفته است در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی که از صبح امروز (جمعه) شمال نوار غزه را هدف قرار دادند، ۵۷ نفر شهید شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار