تصادف زنجیره‌ای در زنجان ۱۳ مصدوم برجا گذاشت

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای ۶ دستگاه خودرو در آزادراه زنجان به قزوین ۱۳ مصدوم برجا گذاشت که نیرو‌های امدادگر آن‌ها را به مراکز درمانی منتقل کردند.

داریوش تقی لو رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: بامداد امروز برخورد زنجیره‌ای چهار دستگاه خودرو در کیلومتر ۳۰ مسیر شمالی آزادراه زنجان به قزوین گزارش شد که بلافاصله ۲ آمبولانس از پایگاه‌های سلطانیه و چرگر به محل اعزام شد.

این مسوول ادامه داد: این حادثه ۱۳ مصدوم به دنبال داشت که پنج نفر توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند و هشت نفر که ترمای جزئی داشتند از اعزام خودداری کردند.

وی با بیان اینکه شب گذشته نیز تصادف ۲ دستگاه پراید با زانتیا در محل تقاطع برق زنجان گزارش شد، گفت: این حادثه نیز پنج مصدوم داشت که یک آمبولانس برای جا به جایی مصدومان به محل اعزام شد.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطر نشان کرد: با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است.

به گفته این مسوول، مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به میانگین پنج دقیقه در شهر و ۱۱ دقیقه در جاده‌ها رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.