مربی تیم فوتبال ملوان:

تقابل با تیم سابقم پرسپولیس جذابیت خاصی دارد/ تعطیلی لیگ ترمز تیم ما را می کشد

علیرضا محمد گفت: به نظرم تقابل با پرسپولیس که چند سال در این تیم بازی کردم از جذابیت خاصی برخوردار است.

علیرضا محمد مربی تیم فوتبال ملوان درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی با تیم پرسپولیس اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شویم.

مربی ملوان درباره اینکه تیم پرسپولیس را چطور می‌بیند، گفت: اسمش پرسپولیس است و  چند قهرمانی متوالی را در اختیار دارد. همچنین تیمی هست که بازیکنانش چند سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و سرمربی اش تغییر نکرده است و تیم منسجم و شکل یافته‌ای در لیگ محسوب می‌شود. بازی سختی  پیش رو داریم، اما برای کسب امتیاز به مصاف این تیم می‌رویم.

جذابیت فوتبال به حضور هوادارانش است 

او درباره اینکه حضور هواداران در این بازی چقدر تاثیرگذار است، گفت: جذابیت فوتبال به حضور هوادارانش است و اگر هوادار در ورزشگاه نباشد فوتبال یک بازی محلی می‌شود و انگار هم ۲ تیم در کوچه دارند فوتبال بازی می‌کنند، اما وقتی که هوادار در استادیوم هست، بازی هم جذاب می‌شود.

من به عنوان مربی ملوان برای موفقیت تیم خود تلاش می کنم 

محمد درباره اینکه تقابلش با تیم سابقش پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: برایم جالب است و چند سال در تیم پرسپولیس فوتبال بازی کردم و سال‌های خوبی در کنار این تیم داشتم و این بازی برای من  از جذابیت خاصی برخوردار است، اما اکنون جزو کادر فنی تیم ملوان هستم و برای موفقیت تیم خود تلاش می‌کنم.

نیم نگاهی به بالای جدول داریم

مربی ملوان درباره هدف تیم ملوان در فصل جاری  لیگ برتر فوتبال گفت: اولین هدفی که داریم این است که وضعیت تیم در جدول رده بندی را نسبت به رتبه‌های سال‌های گذشته ارتقا بدهیم و از جایگاهی که در سال‌های قبل حضور داشته بالاتر بیاوریم و در ادامه هم نیم نگاهی هم به بالای جدول داریم و پتانسیلی که رد اختیار داریم امیدواریم که بتوانیم در نیمه بالای جدول حضور یابیم.

او درباره اینکه برای بازی با پرسپولیس مصدوم و محروم دارید، گفت: خدا را شکر بازیکنان ما در آمادگی کامل به سر می‌برند و شرایط خوبی دارند و تا فردا مشخص می‌شود مصدوم داریم یا نه!

محمد درباره اینکه  زمین ورزشگاه خانگی ملوان مشکلی برای این بازی ندارد، گفت: نه، شرایط زمین ما خیلی خوب است و مشکلی در این باره نداریم و هفته به هفته وضعیتش بهتر هم می‌شود.

برنامه مسابقات لیگ برای ملوان مشکل ساز شده است 

مربی ملوان درباره اینکه برنامه مسابقات لیگ را چطور می‌بیند، بیان کرد:  برنامه مسابقات لیگ هم حتی برای تیم ملوان هم مشکل درست کرده است. تیم ما   بازی را برنده می‌شود و روند خوبی را سپری می‌کند، اما یک دفعه لیگ تعطیل می‌شود و ترمز ما را می‌کشند و به طور طبیعی سخت است که تیم را در آن شرایط نگه داریم و ۲۰ روز بازی عقب بیفتد و باید بازی دوستانه برای تیم بگذاریم و دیدار تدارکاتی هم هزینه برمی دارد و ریتم کار بهم می‌خورد.

برنامه مسابقات لیگ خنده دار است 

او افزود:  به نظرم در هیچ جای دنیا به این صورت نیست و فقط در کشور ما برنامه بازی‌ها را به این صورت تنظیم کردند و خیلی خنده دار است. ما هم اعتراض داریم و این مشکل ساز می‌شود. از هفته اول تاکنون ۱۰ بار لیگ تعطیل شده است، مگر چنین چیزی وجود دارد و یک کشور را در دنیا بگویید که لیگش به این صورت است؟

همه تیم های لیگ از مشکلات مالی می نالند

محمد درباره اینکه تیم ملوان از لحاظ مالی مشکلی ندارد، اظهار کرد: همه تیم‌های لیگ برتری از مشکلات مالی می‌نالند، اما شرایط ملوان خوب است و کادر مدیریت زحمتش را می‌کشد که جو مناسبی را برای تیم مهیا کند.

مربی ملوان درباره اینکه توصیه‌ای به هواداران ملوان بندر انزلی ندارد، گفت: توصیه ام به طرفداران این است که تیم خود را تشویق کنند و برای موفقیت تیم خود حمایت‌های لازم را انجام بدهند. به قول معروف از الفاظ رکیک در ورزشگاه‌ها خودداری کنند چرا که اکنون بانوان هم وارد ورزشگاه‌ها شدند. امیدوارم جو خوب و به دور از حاشیه  را در سکو‌های  ورزشگاه شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار