نشاط اجتماعی محور برنامه‌های هفته فرهنگی

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: ایجاد روحیه و نشاط در جامعه و برگزاری برنامه‌های متنوع از اهداف هفته فرهنگی استان است.

نخعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: فرهنگ سازی در جامعه باید به شکلی باشد که جامعه از آن بهره‌وری کرده و آن را به عنوان یک ارزش بداند تا فرهنگ دشمن در فرهنگ کشور نفوذ نکند.

او افزود: در هفته فرهنگی امسال در استان برنامه‌ریزی‌های زیادی شده است که قالب این برنامه‌ها در جهت ایجاد روحیه و نشاط در جامعه به پیش برده می‌شود.

نخعی بیان کرد: حدود سه ماه شده است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای هفته فرهنگی در استان انجام شده و از چهره‌های کشوری نیز دعوت شده و با توجه به اینکه خاستگاه چهره‌های شاخص زیادی در کشور، خراسان جنوبی است در حوزه مفاخر و مشاهیر برنامه‌ریزی‌های زیادی صورت گرفته است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: تقویت هویت ایرانی اسلامی، برگزاری برنامه‌های بومی محلی، جشنواره‌های مختلف، برپایی نمایشگاه، توجه ویژه به مفاخر و مشاهیر و موارد این چنینی از جمله برنامه‌های هفته فرهنگی در استان است.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: در چهار شب برنامه‌های متنوعی در استان برگزار می‌شود و به برگزاری موسیقی و‌ بازی‌های محلی، مسابقات جهاد تبیین و حتی فرهنگ سازی در حوزه‌های مختلف پرداخته می‌شود و در کل می‌توان گفت که برنامه‌های متنوع و شاد زیادی برای افزایش نشاط اجتماعی داریم.

نخعی اظهار کرد: در این هفته از قهرمانان فرهنگی و اجتماعی تقدیر و برنامه‌ها علاوه بر مرکز استان در تمام شهرستان‌ها تا نقاط مرزی بسته به ظرفیت منطقه اجرا می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: زنده شدن روحیه خودباوری یکی دیگر از اهداف برنامه‌های هفته فرهنگی است که باید در نتیجه آن به یک الگوی مناسب تبدیل شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار