مقاله‌های برتر همایش ملی ابن یمین فریومدی مشخص شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۴۵ مقاله به مرحله داوری همایش ملی ابن یمین فریومدی راه یافت و با رای داوران مقالات برتر مشخص شد.

فلاح گفت: به دنبال فراخوان ارسال مقالات در مجموع ۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که از این تعداد ۴۵ مقاله انتخاب و به مرحله داوری راه یافت.

وی افزود: با رای داوران، پژوهشگران علی میرافضلی با مقاله «نوآوری های ابن یمین در فرم رباعی»، رویا صدر با مقاله «طنز در اشعار ابن یمین» و خلیل کهریزی با مقاله «پیشینه و پیامد نهضت سربداران در تاریخ ایران» به عنوان سه نفر نخست انتخاب و معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مهدی یاقوتیان با مقاله «والدین و فرزندان ابن یمین»، مهدی دهرامی با مقاله «جایگاه ابن یمین در سیر مثنوی سرای در ادب فارسی» و نیز رحیم سلامت آذر و سویل امانی با مقاله «بررسی موسیقی بیرونی و کناری قصاید ابن یمین فریومدی» به عنوان سه نفر دوم ارائه‌دهنده مقاله به این همایش شناخته شدند.

فلاح با یادآوری اینکه بخش ملی همایش ابن یمین فریومدی روز دوشنبه هشتم آبان در دانشگاه علامه طباطبایی تهران و نیز بخش علمی همایش روز چهارشنبه هفته جاری در شاهرود برگزار می شود، افزود: پژوهشگران و شرکت‌کنندگان در بخش علمی این همایش برای بازدید از روستای فرومد زادگان ابن یمین در شهرستان میامی استان سمنان به این روستا عزیمت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار