حسن یزدانی و امیرحسین زارع کامند بانک ملی شدند

حسن یزدانی و امیرحسین زارع قهرمانان نامدار کشتی ایران و جهان کارمند بانک ملی شدند.

پس از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بانک ملی و فدراسیون کشتی، حسن یزدانی، امیرحسین زارع کشتی گیران پرافتخار مازندران و امین میرزازاده قهرمان خوزستانی جهان به استخدام بانک ملی درآمدند.

ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی پس از حضور در محل کمپ تیم‌های ملی و فدراسیون کشتی، نشستی را با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار کرد.

نجارزاده پس از بازدید از امکانات کمپ تیم‌های ملی کشتی و فدراسیون، نشستی را با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، حسن یزدانی، امیرحسین زارع و امین میرزازاده قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی المپیک و جهان و اصحاب رسانه برگزار کرد.

در این جلسه با موافقت بانک ملی حسن یزدانی قهرمان ۹ مداله کشتی آزاد المپیک و جهان، امیرحسین زارع دارنده مدال برنز المپیک و مدال‌های طلا و برنز جهان و امین میرزازاده دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان به استخدام بانک ملی درآمدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
برای اولین بار مردم از شنیدن خبر پارتی بازی خوشحال شدند همه میدانند و می‌بینند که در تمام ادارات و شرکتها وووووو هر روز تعدادی نورچشمی به سفارش بعضی مشغول به کار در پست‌های بالا وغیر مرتبط با فرد سفارش شده انجام می‌شود اما اگر تمام قهرمانان ومدال آورانی که پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را بالا میبرند به استخدام و مشغول به کار می‌شدند باعث افتخار وخوشحالی ورضایت مردم هم میشود