زنگ استکبارستیزی در راسک به صدا در آمد

به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی زنگ استکبارستیزی در مدرسه پسرانه آل رسول راسک نواخته شد.

 محسن جهانتیغ، فرمانده سپاه شهرستان راسک در مراسم نواختن زنگ استکبارستیزی بیان کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی را به تمام دانش‌آموزان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سالروز شهادت شهید فهمیده که یکی از چهره‌های ماندگار دفاع مقدس بوده را گرامی می‌دارم.
 
 این مقام مسئول افزود: ما باید هرساله تمام سعی خود را بر این بگذاریم که دانش‌آموزان با منزلت و جایگاه بسیج آشنا بشوند و شناخت بسیج و نقش آن برای دانش‌آموزان از سنین پایین باید اتفاق بیفتد.
 
جهانتیغ اضافه کرد: از آنها که این روزها بحث مقاومت مردم غزه مسئله روز جهان است ما سعی داریم در این هفته بیشتر تلاش خود را در این راستا بگذاریم تا مقاومت نوجوانان و جوانان غزه که بسیار ستودنی است را به دانش‌آموزان نشان دهیم.
 
 فرمانده سپاه شهرستان راسک عنوان کرد: شهید فهمیده نمادی برای دانش‌آموزان و جوانان غزه است تا بدانند دانش‌آموزان ایرانی نیز روزی در مقابل ظلم دشمنان خود ایستادند و نگذاشتند وجبی از خاک این مرزوبوم کم شود و همچنین در واقعه کربلا نیز نقش‌آفرینی نوجوانان و جوانان را شنیدیم و در جنگ ایران و عراق هم شاهد نقش‌آفرینی نوجوانان و جوانان ایرانی بودیم و دیدیم که نوجوان و جوانان چگونه جنگ را مدیریت کردند و امروز نیز در غزه شاهد این مسئله هستیم.
 
 وی اظهار کرد: ما طبق روال هر سال تلاش خود را می‌کنیم که راهپیمایی ۱۳ آبان باشکوه‌تر از سال‌های آینده انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار