دشمن به دنبال ترویج ناامیدی و یاس در بین مردم است

امام جمعه شهرکرد گفت: از رویکرد‌های مهم دشمن در این بازه زمانی، کاهش حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات با ترویج ناامیدی و یاس نسبت به عملکرد نظام است به همین دلیل مهمترین وظیفه مسئولان در این شرایط مهم امید آفرینی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در نشست اعضا شورای اداری گفت: از رویکرد‌های مهم دشمن در این بازه زمانی، کاهش حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات با ترویج ناامیدی و یاس نسبت به عملکرد نظام است به همین دلیل مهمترین وظیفه مسئولان در این شرایط مهم امید آفرینی است.

نکونام امیدآفرینی و نگه‌داشتن مردم در صحنه را مهمترین وظیفه اجتماعی و سیاسی همه مسئولان عنوان کرد و گفت: این حضور و فعالیت مدیران است که منجر به امید بخشی در جامعه می‌شود و همچنین انتخابات را در حد و جایگاه خود نگه می‌دارد.

وی با اشاره به ارتباط مردم و مسوولان در قالب برگزاری میز‌های خدمت در جایگاه نماز جمعه افزود: هر چقدر ارتباط مردم و مسوولان بیشتر و نگاه آن‌ها به مسوولان تقویت شود، مصونیت نظام جمهوری اسلامی ارتقا می‌یابد.


بیشتر بخوانید


امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امروز برگزاری میز خدمت در چهارمحال و بختیاری به یک فرهنگ تبدیل شده است، اضافه کرد: تقویت ارتباط مردم با مسوولان و پاسخگویی به مطالبات مردم، موجب امید افزایی و امید آفرینی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به حضور ۲۰ دستگاه اجرایی طی ۱۳ هفته، هشت دستگاه طی ۱۲ هفته و ۶ دستگاه طی ۱۱ هفته میز خدمت تاکید کرد: همه ما مدیون انقلاب اسلامی، شهدا، امام و مردم هستیم و باید نسبت به آنان ادای وظیفه کنیم.

امام جمعه شهرکرد گفت: ملت ایران با وجود همه مشکلات و تنگنا‌ها در مقابل توطئه‌های دشمن هوشمندانه ایستانده‌اند و این ملت شجاع و بصیر شایسته خدمت هستند.

نکونام با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: رژیم کودک‌کش اسراییل امروز با جنایت‌های وحشیانه خود و به دور از ارزش‌های انسانی، بزرگترین جنایت‌ها را در حق مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: تنها خواسته مردم مظلوم فلسطین ماندن در سرزمین مادری است که این‌گونه مورد حمله ناجوانمردانه این رژیم کودک‌کش قرار گرفته‌اند.

امام جمعه شهرکرد گفت: ملت مظلوم فلسطین مردمی هستند که پای حق خود ایستاده‌اند و جهان اسلام نیز مقتدرانه از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار