نبرد زمینی شدید در محور‌های مختلف غزه

گروه مقاومت عزالدین القسام اعلام کرد که به همراه نیرو‌های سرایا السلام، حمله شدیدی را علیه نیرو‌ها و مواضع ارتش اشغالگر آغاز کرده است.

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز (۱۰ آبان) در بیست و ششمین روز جنگ گزارش کرد که هم‌اکنون نبرد زمینی شدیدی میان نیرو‌های مقاومت و نظامیان پیاده رژیم صهیونیستی در محور‌های مختلف در منطقه غزه در جریان است.

عزالدین القسام اعلام کرد که درگیری‌های بسیار شدیدی میان رزمندگان اسلام با نظامیان اسرائیلی در محور‌های مختلف جریان دارد و تعدادی از اشغالگران نیز در این حمله کشته و زخمی شده‌اند. عمده درگیری‌ها در منطقه «بیت لاهیا» در شمال غزه گزارش می‌شود.

رزمندگان فلسطینی همچنین پیاده‌نظام ارتش صهیونیستی را در شمال و جنوب غزه با ده‌ها خمپاره هدف قرار دادند. عزالدین القسام همچنین اعلام کرد تجمع نیرو‌های اسرائیلی در جنوب منطقه «الزیتون» و شمال نوار غزه را با خمپاره و مینی‌کاتیوشا‌های ۱۰۷ م. م هدف قرار داده است.

از سوی دیگر منابع رسانه‌ای صهیونیستی امروز (۱۰ آبان) اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نظامی رژیم اشغالگر در غزه به دست رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیده‌اند. این آمار در حالی است که اشغالگران به شدت تعداد تلفات خود را سانسور کرده و به شکل قطره‌چکانی در حال ارائه آمار تلفات خود هستند.

خبرگزاری شهاب به نقل از منابع عبری‌زبان نوشت که ارتش اسرائیل هلاکت چهار نظامی دیگر را نیز اعلام کرده است که با آمار پیشین که ۱۴ نفر ذکر شده بود، تاکنون ۱۸ نظامی به هلاکت رسیده‌اند.

برچسب ها: رژیم صهیونیستی ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۱ آبان ۱۴۰۲
خدا کمک مردم مظلوم غزه بکنه و آنها را از شر جنایتکاران از خدا بی خبر حفظ کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
اسراییل_کودک_کش_اشغالگرتروریسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
زنده باد مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
خداوند خود وعده پیروزی حق بر باطل را داده پیروز باشید مقاومت قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
خداوند با مظلومان هست و خواهد بود پیروزی با شماست
آخرین اخبار