خشم هیئت فلسطینی در سازمان ملل از «انفعال» برخی کشورها

دبیر هیأت ناظر دائم فلسطین در سازمان ملل، سکوت جامعه بین‌المللی در قبال «نقض فاحش حقوق بشر» توسط رژیم صهیونیستی را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

دیما عصفور، دبیر اول هیأت ناظر دائم فلسطین در سازمان ملل متحد، می‌گوید قوانین بین‌المللی «در مورد نقض فاحشی که اسرائیل مرتکب می‌شود» روشن است.

به گزارش الجزیره، او در گفتگو با خبرنگاران در ژنو خاطرنشان کرد که اعتبار قوانین به اجرای آن بستگی دارد «نه فقط در مواقعی که از نظر سیاسی مصلحت باشد».

عصفور گفت که در میانه افزایش بمباران غزه، فلسطینی‌ها از «انفعال جامعه بین‌المللی» وحشت زده شده‌اند. وی تاکید کرد: «هیچ مقام دولتی نباید بخواهد که در کشتار دسته جمعی غیرنظامیان فلسطینی یا ادامه آن شریک دیده شود.»

گفتنی است، در ادامه بمباران غزه و کشتار غیرنظامیان  که بسیاری از تحلیلگران به صراحت از آن به عنوان «نسل‌کشی» فلسطینیان یاد کرده‌اند، سران کشورهای غربی از اتخاذ موضعی مقابل رژیم صهیونیستی و محکوم کردن مستقیم این اقدامات خودداری کرده‌اند. پیش از این، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا حتی در آمار شهدای غزه نیز تردید ایجاد کرد و گفت اعتمادی به آمارهای ارائه شده از سوی فلسطین ندارد. در پی این اظهارات، وزارت بهداشت غزه فهرست کامل تمامی شهدای هفته‌های اخیر را منتشر کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۱۲ آبان ۱۴۰۲
فعلا که شیاطین صهیونیسم در حال نسل کشی بی گناهان فلسطین هستند و از حامیان فلسطین جز بیانیه بی ثمر حرکتی مشاهده نمیشود و اعتراضات مردم هم تاثیری در حمایت فیزیکی فلسطین ندارد والله اگر امکاناتی فراهم تا مردم به سمت فلسطین حرکت کنند خیلی سریع این نسل کشی خاتمه و با پیروزی مردم فلسطین ختم خواهد شد تاسف بر این هست که کشورهای عرب زبان اگر گروهی هم قصد حرکتی داشته باشد مانع میگردند و این حقارت و ننگ تا ابد در عدم حمایت فلسطین بر پرونده تا خی آنان حک و همین موضوع باعث نابودی یک به یک این کشورها خواهد شد تا اراده خداوند هست ملت فلسطین برقرار آباد و از بین رفتنی نخواهد بود چون از این بدتر در یمن دست خالی مشاهده کردیم و آخر پیروزی با مردم یمن دست خالی در برابر بلوک غربی و عربی با عزت تمام بود که ادامه دارد
آخرین اخبار