وزارت بهداشت فلسطین:

رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در غزه ۱۵ جنایت مرتکب شد

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه بیش از ۱۵ کشتار و جنایت را علیه غیرنظامیان در غزه مرتکب شده است.

«اشرف القدره» در گفتگو با الجزیره افزود: به دنبال این ۱۵ جنایت صهیونیستها، ده‌ها تن شهید و مجروح شدند و زیر آوار مانده‌اند.

وی افزود: اشغالگران اسرائیلی عامدانه محوطه‌های اطراف بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهند.

در یکی از این جنایت‌ها یک باب منزل مسکونی در خان‌یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار گرفت که در جریان آن ۱۱ تن شهید شدند.

براساس گزارش رسانه ها، از جمله این شهدا یکی از خبرنگاران تلویزیون فلسطین است که به همراه ۱۰ تن دیگر در حمله به منزل وی در خان‌یونس شهید شده است.

در جنایت دیگری نیز یک واحد مسکونی هدف حمله هوایی صهیونیست‌ها قرار گرفت و در نتیجه آن ۶ فلسطینی به شهادت رسیدند.

این نخستین بار نیست که طی بیست و هفت روز گذشته که از عملیات الاقصی می‌گذرد، مناطق مسکونی غزه هدف بمباران رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد، سه‌شنبه نیز صهیونیست‌ها اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند که در جریان آن ۴۰۰ فلسطینی شهید و زخمی شدند.

وزارت امور داخلی فلسطین در غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی این منطقه را با شش بمب هر کدام به وزن یک تن بمباران کرده است که در نتیجه آن یک محله مسکونی در مرکز اردوگاه جبالیا به طور کامل ویران شده است.

پیش از آن نیز رژیم صهیونیستی در عملیات جداگانه بیمارستان المعمدّانی شهر غزه را بمباران کرد که در جریان آن نیز حدود ۵۰۰ فلسطینی شهید شدند.

این رژیم در اقدام دیگری نیز کلیسای ارتدکس روم غزه را بمباران کرده که در جریان آن نیز شماری از فلسطینی‌ها و آوارگانی که از بیم حملات رژیم تل آویو به آن پناه برده بودند، شهید شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده فقط به دنبال کشتار مردم غزه می‌باشد تا از این راه به مقاومت فشار بیاورد و برنامه‌های خود را تحمیل کند، غافل از این که تمام مردم غزه عضو مقاومت ضدصهیونیستی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار