ایمانیه:

اقدامات دولت و دستاورد‌های نظام باید تبیین شود

استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم تبیین اقدامات دولت مردمی سیزدهم و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: به نظر می‌رسد در این زمینه عملکرد‌ها ضعیف و ناکافی بوده است.

محمد هادی ایمانیه در همایش سفیران تبیین در شیراز افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار شهریورماه امسال رییس جمهور و هیات دولت با ایشان، عملکرد دو ساله دولت را قابل تقدیر و تجمید دانستند، اما تاکید کردند که اطلاع رسانی و انعکاس این اقدامات به اذهان مردم به دلیل نارسایی در زبان رسانه‌ای دولت لازم و شایسته نیست.

او ادامه داد: بهترین راهکار برای انتقال اقدامات انجام شده به جامعه و به ویژه به قشر جوان و نوجوان جهاد تبیین است و باید همه بدانند که در کشور به رغم تحریم‌ها و فشار‌های مختلف سیاسی و اقتصادی چه اتفاقات مبارکی صورت می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در فارس، با اشاره به برگزاری نهمین کنگره بین المللی پیوند اعضای ایران در شیراز افزود: در این کنگره میهمانان و شرکت کنندگانی از کشور‌های مختلف دنیا حضور داشتند که همگی اقدامات و کار‌های انجام شده در زمینه پیوند کبد در شیراز را مورد تجمید قرار داده و ستو

ایمانیه افزود: علیرغم همه فشار‌ها و تحریم‌ها شاهد هستیم که طی پنج سال گذشته تاکنون، بیشترین تعداد پیوند کبدی که در یک بیمارستان در کل دنیا می‌توانسته انجام شود مربوط به شیراز و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای ابوعلی سینا بوده است.

او اظهار کرد: علاوه بر این، امروز تعداد قابل توجهی از دانشجویان خارجی در استان فارس و دیگر نقاط کشور مشغول تحصیل هستند و سالانه تعداد زیادی بیمار از سراسر دنیا برای مداوا به مرکز درمانی کشورمان و به ویژه فارس و شیراز مراجعه می‌کنند.

استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: رفتاری که امروز از سوی رژیم صهیونیستی در مواجه با سیستم‌های درمانی و بیمارستان‌ها شاهد هستیم نفرت آور و وحشیانه است و این رژیم به شکل عامدانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را بمباران می‌کند که این کار مورد انزجار هر آزاده‌ای در جهان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار