آرامش و امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است

آرامش، امنیت، اعتبار، قدرت و استقلال امروز کشور را مرهون خون‌های ریخته‌شده جوانان و غیورمردانی همچون شهید سیدروح الله عجمیان هستیم.

آیت الله سید محمدمهدی میرباقری عضومجلس خبرگان رهبری در اجتماع مردمی کمالشهر به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید سید روح الله عجمیان این جوان بسیجی را یکی از شهدای برجسته و درخشان کشور دانست و گفت: سید روح‌الله افتخار همه ماست؛ او و دیگر جوانانی که درراه امنیت میهن به شهادت رسیدند، ادامه‌دهنده راه شهید همت‌ها ،سلیمانی ها و حججی‌ها هستند.

وی خون شهدا را صدقه جاریه ای برای حفظ انقلاب اسلامی دانست و افزود: علیرغم این که دشمنان با استفاده از حربه های مختلف به دنبال نابودی و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند ولی این خون شهداست که با اراده خداوند تمامی فتنه ها را با شکست مواجه می کند.

آیت الله میرباقری گفت: پرچم حق و حقیقت در ایران عزیز بالا هست و دشمنان هرگز نمی توانند پایه های مستحکم این انقلاب مردمی اسلامی را متزلزل و سست کنند که دلیل اصلی آن مردم و به خصوص بسیجیان و نسل انقلابی به ولایت فقیه توجه دارند.

شهید سید روح‌الله عجمیان ، متولد ۲۰ بهمن ۱۳۷۴ از بسیجیان مومن و انقلابی کمالشهر بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان سال ۱۴۰۱ در جریان اغتشاشات و نا آرامی های کرج ، در محدوده بهشت سکینه (س) کرج به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار