جریمه ۹ میلیارد ریالی دو قاچاقچی کالا در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، از جریمه ۹ میلیارد ریالی دو قاچاقچی کالا در شهرستان های لردگان و خانمیرزا خبر داد.

سعید فلاح گفت: پرونده قاچاق مداد اتود و انواع بادکنک به ارزش سه میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان لردگان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: شعبه ضمن استعلام ارزش ریالی کالا‌های کشف شده از گمرک، بر اساس گزارش نیروی انتظامی در خصوص اقرار متهم و معرفی نکردن مالک اصلی کالا‌ها و همچنین با در نظر گرفتن فرار وی در هنگام کشف تخلف، متهم را به پرداخت هفت میلیارد و ۴۹۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد. 

به گفته فلاح، شعبه به استناد ماده ۲۰ قانون اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی معادل ارزش خودرو حامل این محموله قاچاق محکوم کرد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور حکم ضبط کالا‌های قاچاق، گفت: بر اساس حکم رئیس شعبه اگر متهم ظرف ۱۰ روز نسبت به اجرای حکم اقدام نکند، جریمه نقدی با فروش خودرو توقیفی وصول می‌شود.

فلاح گفت: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خانمیرزا هنگام گشت زنی به یک خودرو سواری مشکوک و پس از بازرسی محموله ۲۳ هزار و ۹۰۴ عدد مداد اتود و ۸۶ هزار و ۵۰ عدد بادکنک کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان لردگان ارسال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار