برپایی ۴۰ غرفه جذاب و متنوع در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتی اسلامی استان کرمانشاه گفت : در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان شهر کرمانشاه از مسیر چهارراه مدرس به سمت میدان آزادی، حدود ۴۰ غرفه جذاب و متنوع برپا شده است.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتی اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه امروز راهپیمایی سیزدهم آبان‌ماه، گفت : شرکت‌کنندگان در راهپیمایی امروز باری دیگر با امام خمینی (ره)، معمار گفتمان استکبارستیزی تجدید میثاق خواهند کرد.

وی ادامه داد: راهپیمایان با حضور خود ضمن اعلام انزجار از از سیاست‌های دوگانه حکام غربی و خانه پوشالی حقوق بشر، از نمایندگان غربی در شورای امنیت خواستار آتش‌بس فوری در سرزمین‌های اشغالی خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغاتی اسلامی استان کرمانشاه، از مردم استان خواست که در راهپیمایی امروز حضوری پرشور داشته باشند و از جامعه جهانی خواستار پایان این جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی باشند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی در شهر کرمانشاه از ساعت ۹ و ۳۰ از مسیر چهارراه مدرس به سمت میدان آزادی خواهد بود، تصریح کرد: در این مسیر حدود ۴۰ غرفه جذاب و متنوع برپا شده است و گروه رزم‌نوازان نیرو‌های مسلح، گروه‌های سرود دانش‌آموزی و... حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

وی ادامه داد: نظر این راهپیمایی در دیگر شهرستان‌هی استان برگزار خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.