۱۳ آبان سیلی محکمی بر قدرت استکبار جهانی بود

معاون عملیات سازمان بسیج کشور با بیان اینکه امروز سالروز سیلی خوردن امریکا به دست دانشجویان و دانش آموزان انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی‌است گفت: ۱۳ آبان سالروز سیلی محکم ملت ایران به دهان مدعیان ابرقدرت دنیاست.

سردار نصرت‌الله سیف با بیان اینکه جمهوری اسلامی به عنوان حافظ ملت‌های مستضعف جهان پرچم استکبار ستیزی را برافراشته خواهد کرد گفت: پیش از انقلاب اسلامی، ایران تحت نظارت آمریکا بود و حتی ارتش زیر نظر ژنرال هایزر اداره می‌شد تا اینکه به رهبری امام خمینی ره ، انقلاب پیروز شد و پس از انقلاب هم آمریکا از طریق افرادی مانند بنی صدر منافقین را مسلح و ۱۷هزار نفر را شهید کردند و پس از آن هم جنگ را به کشور تحمیل کردند.
وی خطاب به دانش آموزان گفت: دانش آموزان و سرمایه‌های نظام اسلامی و یادگاران ۳۶ هزار شهید دانش آموز، روزی که اولین سیلی را بر گوش امریکا نواختید، از همان روز آماده مبارزه بی امان با آمریکا شدید.
معاون عملیات سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه پیش از انقلاب تمام قدرت دنیا بین دو ابر قدرت امریکا و شوروی تقسیم شده بود بیان کرد: در روز‌های دفاع مقدس دانش آموزان و معلمان هم در سنگر علم تلاش کردند که برای دفاع از کشور بجنگند و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب اسلامی شد، پس از پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی، آمریکا به پیروزی رسید. پس از جنگ هم آمریکا تلاش کرد از طریق تهاجمات فرهنگی با ایران مقابله و از صدور انقلاب اسلامی به دنیا جلوگیری کند، اما نتوانست و لشگر‌های بسیج برای مقابله با امریکا در سوریه، عراق، لبنان، فلسطین  تشکیل شد و ایستادگی کرد. 
سردار سیف با بیان اینکه جنگ ما با آمریکا همیشه ادامه خواهد داشت گفت: آمریکا دیگر جایی در این دنیا ندارد و در آینده مانند شوروی به فروپاشی خواهد رسید.
وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما بدانید در هرخاکریز می‌روید و قله‌های دنیا را در علم و دانش، فرهنگ، اقتصاد و استکبار ستیزی فتح می‌کنید، به گوش امریکا سیلی می‌زنید. امریکا می‌داند دیگر در منطقه و بین مسلمانان و مستضعفان جهان جایی ندارد.
معاون عملیات بسیج گفت: جمهوری اسلامی به عنوان حافظ ملت‌های مستضعف جهان پرچم استکبار ستیزی را برافراشته خواهد کرد و شک نداریم امریکا واسرائیل سیلی می‌خورند و بر جایشان می‌نشینند.
سردار سیف گفت: شما دانش‌آموزان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین کار بزرگی انجام دادید. دانش آموزان زمان جنگ درس می‌خواندند و روزی دانشمندان این کشور شدند و موشک‌هایی را ساختند که دشمنان را به وحشت انداخته است. حال دشمنان به هم پیمانانشان اعلام می‌کنند که از ایران اسلحه نخرید. یقین داشته باشید روزی همه مستکبران جهان را بر سر جایشان خواهیم نشاند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.