ضرورت گسترش شناخت حضرت علی (ع)

مسئول نهضت جهانی نهج‌البلاغه خوانی کشور گفت: محبت بدون شناخت امکان ندارد و بیمه همگانی برای کل بشر شناخت امیرالمؤمنین (ع) و معرفت نسبت به او است.

حجت‌الاسلام ارفع مسئول نهضت جهانی نهج‌البلاغه خوانی کشور در همایشی با موضوع به قله نزدیک می‌شویم، گفت: وظیفه ما گسترش شناخت امیرالمؤمنین (ع) و شناساندن علم او به مردم است.

او افزود: با معرفی علم امیرالمؤمنین می‌شود مردم و جهانیان را به اسلام و دین علاقمند کرد و اگر محبت شدت گرفت، ولایتمداری می‌آورد.

ارفع مهدوی بیان کرد: اگر می‌خواهید غلبه اررزش‌ها در شهرستان باقی بماند، باید حداقل ۲۵ درصد جامعه‌تان را در این نهضت جذب کنید.

او گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب، ما وارد پیچ تاریخی شدیم که تحولات شگفت انگیزی اتفاق می‌افتد و باید دید در این پیچ تاریخی ما کجای آن ایستاده ایم.

مسئول نهضت جهانی نهج‌البلاغه خوانی کشور اظهار داشت: هرچی به قله نزدیک می‌شویم اکسیژن کمتر می‌شود و این به معنی سخت‌تر شدن شرایط و همان تحولات خاص است که این جنایات در غزه یکی از این تحولات است.

او تصریح کرد: از راه‌های نزدیک‌تر شدن به ظهور نهج البلاغه خوانی است و هدف نیز آماده شدن برای جامعه ظهور است.

ارفع گفت: ما با نهج البلاغه می‌خواهیم بخشی از جامعه را که به اشتباه از ولایت فاصله گرفته است، بدون زور و زر و تزویر به ولایت برگردانیم.

او بیان داشت: از فواید این نهضت، الگوی کار تشکیلاتی منظم مبتنی بر سخنان امیرالمؤمنین (ع)، جریان سازی نهضت و گسترش فرهنگ مساوات است.

گفتنی است در شهرستان بافق ۱۶۴ جلسه نهج البلاغه خوانی برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.