ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیماران خاص

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیماران خاص و مددجویان تحت پوشش بهزیستی، در مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی حضرت امیرالمومنین (ع) خبر داد.

مهرداد شریفی گفت: خدمات دندانپزشکی یکی از چالش‌های سلامت برای بیماران خاص و مددجویان تحت پوشش بهزیستی بوده و بسیاری از این افراد به دلیل نبود تمکن مالی، برای دریافت این خدمات با چالش رو به رو هستند.

او افزود: با توسعه و تجهیز واحد دندانپزشکی مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی حضرت امیرالمومنین (ع)، به زودی به افرادی که تحت حمایت سازمان بهزیستی و یا دارای بیماری خاص هستند، خدمات دندانپزشکی و دندانپزشکی تحت بیهوشی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

شریفی با تاکید بر تلاش دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجموعه معاونت درمان برای کمک به نیازمندان و افراد کم برخوردار استان با تمام توان عنوان کرد: در این راستا از تمام ظرفیت‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی شیراز استفاده می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز حمایت از بیماران را به عنوان یکی از فعالیت‌های دانشگاه و مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس برشمرد و از خیرین در راستای ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیماران خاص و مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز دعوت به همکاری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.