رافت: پرسپولیس محکوم به برد برابر استقلال تاجیکستان است/ سرخابی‌ها خودشان به حواشی پایان بدهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان محکوم به برد برابر استقلال تاجیکستان هستند و توانایی کسب ۳ امتیاز را دارند.

پایان رافت پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه بازی با تیم استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم پرسپولیس برابر تیم‌های ملوان و صنعت نفت در لیگ مساوی کرد. البته سرخپوشان بازی بهتری برابر تیم صنعت نفت آبادان نسبت به ملوان انجام دادند و آن‌ها یک بار هم با این تیم تاجیکستانی بازی کردند و ۲ بر هیچ پیروز شدند. فوتبالی که از تیم تاجیکی در تهران دیدیم تیم سختکوش و دونده‌ای است. من احساسم این است که پرسپولیس بازی سختی در آنجا خواهد داشت، اما می‌تواند این بازی را ببرد و امیدوار باشد که از گروهش صعود کند.  تیم پرسپولیس در این بازی محکوم به برد است و توانایی اش را دارد که در آنجا بتواند حریف تاجیکی خود را شکست بدهد.

رافت درباره اینکه حواشی می‌تواند در بازی پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان تاثیر بگذارد، گفت: تیم پرسپولیس نباید وارد حواشی شود و اصلا حاشیه‌ها برای این تیم خوب نیست، چون سابقه داشته که دچار لطمه شده است. یحیی گل محمدی بازیکن بزرگی بوده و اکنون هم مربی بزرگی است. او و باشگاه پرسپولیس  اجازه ندهند که دخالت‌ها از جا‌های دیگر شروع شود و ادامه پیدا کند. تیم پرسپولیس باید بداند که به غیر از بازی با استقلال تاجیکستان بعد از آن باید با سپاهان، استقلال و النصر باید بازی  کند و بازی‌های فوق العاده سختی پیش روی این تیم است.

او خاطر نشان کرد:  پرسپولیسی‌ها از حاشیه‌ها به دور باشند و با آرامش این مسئله را تمام کنند. شاید بعضی‌ها بخواهند از بیرون به پرسپولیس فشار بیاورند که شرایط خوب  را نداشته باشند. آن‌ها باید یکدل و باهوش باشند تا بتوانند کارشان را به نحو احسن انجام بدهند. واقعا یک ماه بازی‌های فوق العاده فشرده‌ای این تیم خواهد داشت. هر چقدر که از این مسائل حاشیه‌ای به دور باشند به نفعشان است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره درخواست مهدی تاج از گل محمدی و نکونام برای پایان دادن به اظهاراتشان علیه یکدیگر گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس و استقلال تیم‌های بزرگی هستند و نباید این مسئله پیش بیاد که فدراسیون فوتبال  به این مسئله ورود کند و به نظرم خودشان باید این قضیه را تمام کنند و به نوعی لازم نباشد که فدراسیون فوتبال بیاید و بیانیه بدهد و از آن‌ها بخواهد که این مسائل را تمام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار