ایمانیه:

دستگاه‌های اجرایی اقدامات و عملکرد خود را منعکس کنند

استاندار فارس، دستاورد‌های هر سازمان و مجموعه‌ای را حاصل عملکرد مدیران و کارکنان آن مجموعه دانست و گفت: فعالیت روابط عمومی‌ها نباید منحصر به مقام عالی آن سازمان و مجموعه باشد بلکه باید اخبار آن مجموعه به تناسب عملکرد مدیران و کارکنان آن منتشر شود.

محمد هادی ایمانیه در دیدار با کارکنان اداره کل روابط عمومی استانداری فارس، با اشاره به تهیه کتاب دستاورد‌های ۲ ساله دولت سیزدهم با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان افزود: تهیه کتاب ‘صعود ۷۳۰’ اقدام جالبی است، اما نیاز است که اطلاعات و داده‌های آن کامل‌تر و دقیق‌تر باشد.

او، تامین نیروی انسانی مجرب و آگاه و در عین حال خوش سلیقه برای اطلاع رسانی را ضروری دانست و افزود: حجم انبوهی از درخواست‌ها و مطالبات از مسیر‌های مختلف به مدیریت استان واصل می‌شود که نیاز است از مسیر اصلی و مرتبط با آن پیگیری شود تا منجر به نتیجه گردد.

استاندار فارس ادامه داد: لازم است که عملکرد روابط عمومی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان از سوی مدیر کل روابط عمومی استانداری ارزیابی و به شکل رتبه بندی اعلام شود.

ایمانیه اظهار کرد: تشویق و تقدیر از روابط عمومی‌های برتر و ایجاد انگیزه در آن‌ها با رتبه بندی عملکردی میسر خواهد بود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس هم با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیات دولت به این استان (بیست و بیست و یکم مهرماه) گفت: مجموعه اقدامات انجام شده در این سفر به اذعان ارزیابان، شورای اطلاع رسانی دولت و اداره کل روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور سبب ارتقاء طراز روابط عمومی‌های استان شد.

عباس فرج زاده افزود: مجموعه اقدامات، برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده فارس را به عنوان استان نمونه مطرح کرد.

او ادامه داد: اعتماد و علاقه استاندار فارس به جوانان، مسیری دوطرفه است که باعث می‌شود جوانان پای کار اطلاع رسانی خدمات دولت به ویژه در سفر دولت به صورت شبانه روزی و همه جانبه بایستند.

او اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به فارس در حوزه اطلاع رسانی، بازخوردی مناسب از سوی مردم و مسئولان در مقیاس ملی دریافت شد.

فرج زاده افزود: در بحث اطلاع رسانی سفر به رغم دغدغه‌هایی که وجود داشت، با سیاستگذاری دکتر ایمانیه استاندار و استفاده از ظرفیت تمام رسانه‌ها و بهره مندی از تلاش و کوشش اصحاب رسانه، این سفر به آزمونی مهم برای مجموعه روابط عمومی استانداری و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان فارس و فرمانداری‌ها تبدیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار