حضور حسن یزدانی در بازی‌های آسیایی برای تامین مخارج عروسی!

هادی عامل، گزارشگر کشتی، از دلیل حضور حسن یزدانی در بازی‌های آسیایی با وجود مصدومیت پرده برداشت.

هادی عامل، گزارشگر و کارشناس کشتی در پاسخ به این سوال که فوتبالیست‌ها پاداش میلیاردی می‌گیرند، اما چرا حسن‌ یزدانی، کشتی‌گیر پرافتخار ما باید برای‌ نهصد میلیون جایزه بازی‌های آسیایی سلامتی‌اش را به خطر بیندازد، گفت: من خیلی ظریف گفتم که شأن و شخصیت‌ پهلوان‌مان زیر سوال نرود اما اگر بخواهیم با صداقت بگوییم‌ مهم‌ترین علت رفتن او به مسابقات آسیایی هانگژو همین پاداش گرفتن بوده است.

عامل ادامه داد: حسن آقا می‌خواست بعد از این مسابقات ازدواج کند و ازدواج هم هزینه دارد و هر که بامش بیش برفش بیشتر و خانواده محترم عروس خانم ‌هم از قهرمان دنیا توقعاتی دارند. الان برای یک لباس عروس یا رفتن به آتلیه یا فیلمبرداری کلی پول می‌گیرند، نمی‌خواستم موضوع را باز کنم اما شما من را مجبور کردید که بگویم چرا باید این‌طور باشد! حسن یزدانی ۹ مدال دارد. ما مخالف این نیستیم چرا به آنها آنقدر پاداش دادند، چون فوتبال ورزش مورد علاقه من هم هست، اما برای بسکتبال و کشتی و تکواندو و سایر رشته‌ها هم درصد پاداش عادلانه‌ای درنظر بگیرند.

او اضافه کرد: واقعا در آن روزها این‌ موضوع را لمس کردم که در روحیه حسن یزدانی و بقیه بچه‌ها تاثیر داشت. وقتی تبعیض و بی‌عدالتی باشد دلسردی به وجود می‌آید. به آنها دادید حق آنها بود اما خب به اینها هم بدهید دیگر! اینها که این‌ جوایز را این‌طور تقسیم می‌کنند اصلا ورزشی نیستند و بزرگ‌ترین ‌مشکل ورزش ما هم‌ حضور غیرورزشی‌ها در ورزش است. من اصلا سیاسی‌ها را نمی‌شناسم و اگر بخواهم ۵ وزیر را نام‌ ببرم ‌بلد نیستم، ‌چون کار من ورزش است و مطالعه ورزشی است. اما این تبعیض‌ها دل بچه‌ها را آزرده کرد. هادی عامل در پایان ابراز امیدواری کرد کشتی کشورمان در المپیک‌ بتواند با کسب مدال‌های رنگارنگ‌ دل مردم ‌کشورمان را شاد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۲
در کل این بنده خدا بعد باخت به تیلور قصد داشت بره کنار که یه بهانه برای خودش جور کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
سئوال جالبی است.
چرا برای علم و عالم به اندازه فوتبال اهمیت و جایزه نمی دهند؟
Germany
ناشناس
۰۵:۳۵ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
چند نکته خدمت آقای هادی عامل:

۱- اولا ما هم ازدواج کردیم اما با هزینهٔ بسیار پایین. پس نگید ازدواج هزینه آنچنانی داره! نهصد میلیون تومان جایزه رو می‌خواد ببره صرف عروسیش کنه؟!!!! خوب این اشتباهه! شما هم داری ترویجش میکنی!

۲- اما این اشتباه وقتی‌ بزرگتر می‌شه که بدونی ایشون فردی معمولی‌ نیست، بلکه الگوی یک عده در جامعه است. پس شما آقای هادی عامل بجای طرفداری از این هزینه، باید او را نصیحت کنی‌ که حسن جان ازدواج را آسان بگیر تا جوانان پشت سرت هم آسان بگیرند و همین مسیر را طی‌ کنند.

۳- اما اگه ادعای آقای عامل درست باشه، دردناک اینجاست که ایشون از منافع ملت داره برای خودش خرج می‌کنه! یعنی‌ اگه ببازه، می‌شه باخت-باخت؛ هم خودش جایزه گیرش نیومده و هم یک ملت اون مدال رو از دست دادن فقط بخاطر خودخواهی مصدومی که جایگاه رو نسپرد به یک ایرانی آماده تر برای دفاع از پرچم!

۴- درضمن این مدل مقایسه کشتی‌ با فوتبال هم که میخواهند کشتی‌ را به فوتبال برسانند غلط است. بلکه باید از فوتبالیست بازخواست شود و به ازای پول‌های کلانی که میگیرند، از آنها پاسخ خواست تا صندلی داغی‌ باشد که هر کسی‌ جرات نشستن رویش را نکند!

۵- از تبعیض و بی‌عدالتی حرف زدید. خوبه. اما کاش بجای ورزشکارا هوای کل مردم را میداشتید. نه اینکه هر کسی‌ فقط دغدغهٔ هم کسوتی‌های خودش رو داشته باشه.
مردم معمولی‌ از همه مظلومترند...
United States of America
ناشناس
۰۴:۵۶ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
واقعا ننگ بر سران این کشور که تورم و گرانی انقدر بالاس که ازدواج خانه و ماشین شده رویا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
سلام ، یک مسلمان نباید عروسی تجملاتی بگیره مردم تو غزه بی آب و نان هستند،و حتی در بعضی از نقطه های ایران نقاط دور محروم هستند ،مدال هایتان را بفروشید خرج خودتون و نیاز مندان بکنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
یکی نیست از مشکلات ملت بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
حسن آقا مگه نمیگفت به عشق مردم کشتی میگیره؟! بله آقای عامل زندگی خرج داره، زندگی همه ما خرج داره، ولی فکر نمیکنم خود حسن آقا موافق این حرف شما باشه، به خدا یه چیزهایی از پول خیلی باارزش تر، ما مدال هامون بیشتر شد جایگاهمون بهتر شد خوشحال شدیم، دوستش داریم چون ما رو خوشحال میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
بالاخره زن دومش مبارک!!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۲۶ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
حسن آقا درسته که عروسی خرج داره. ولی عروسی سنگین نگیر. ضرر میکنید. کمی کمک به بی پولها و ورضها بکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
بله درست میگید
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۸:۳۹ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
خیلی خوب میشه قهرمانها رابه حاشیه نبریم و تو زندگی شون ورود نکنیم.
آخرین اخبار