رئیس هیئت بازی‌های روستایی و بومی محلی سراوان بیان کرد: خانه ورزش روستایی متعلق به روستاها است؛ اما حدود هفت سال قبل به گشت تعلق گرفت.

 مصطفی دهواری  گفت: عمر مفید وسایل خانه روستایی زیاد بالا نیست؛ اما باید در نگهداری از وسایل ورزشی کوشا باشیم در حال حاضر تجهیزات ورزشی خانه ورزش گشت معیوب است که این مورد را از طریق اداره کل ورزش و جوانان پیگیر هستیم.

  رئیس هیئت بازی‌های روستایی و بومی و محلی سراوان ادامه داد: طبق بازدید کارشناسان استانی که اخیراً صورت‌گرفته این موضوع مطرح شد که تجهیزات ورزشی چندین خانه ورزش روستایی فرسوده و قابل‌استفاده نیستند که یکی از خانه‌های ورزش روستایی، گشت است.

وی اذعان کرد: در آینده وسایل و تجهیزات از سوی هیئت ورزش‌های روستایی و ستاد مبارزه با مواد مخدر تعلق گرفت به روستاهای اطراف شهرگشت به‌طوری‌که روستا بتواند فضایی را برای خانه ورزش روستایی مهیا کند تعلق می‌گیرد؛ لذا همکاری دهیار و شورا را می‌طلبد که مکانی را در نزدیک مدرسه در نظر بگیرند تادانش آموزان بتوانند بهترین استفاده را ببرند.
 
دهواری تصریح کرد: خانه‌های ورزش روستایی درگذشته دارای میز تنیس، فوتبال‌دستی، صفحه شطرنج، دارت و طناب بوده؛ اما فعلاً بر اساس نیازهای روستا میله والیبال، تیرک فوتبال و فوتبال‌دستی و میز تنیس در نظر گرفته شد و چنانچه این تجهیزات تأمین شود به خانه‌های ورزش روستایی تعلق خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار