امام جمعه موقت سنندج:

اتحاد و همبستگی جهان اسلام بیش از هر زمانی احساس می‌شود

حسینی گفت: اتحاد و همبستگی جهان اسلام، امروز به عنوان یک نیاز بیش از هر زمانی احساس می‌شود و همه باید تمام توان خود را در برابر هجمه‌های دشمنان اسلام بکار گیرند.

 امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج از وحدت به عنوان برنده‌ترین سلاح در برابر هجمه‌های دشمنان اسلام نام برد و گفت: اتحاد و همبستگی جهان اسلام به عنوان یک نیاز امروز بیش از هر زمانی احساس می‌شود همه باید هرآنچه در توان دارند را در این حوزه بکار گیرند.

ماموستا سیداحسن حسینی به وضعیت مردم بی‌گناه غزه و فلسطین گریزی زد و گفت: کشت و کشتار مسلمانان بی‌گناه از زن و مرد و کودک بی‌گناه دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و پایان‌دادن به این وضعیت امروز به خواست جهانی تبدیل شده است و در بیشتر کشور‌های جهان علیه ظلمی که به مردم فلسطین می‌شود تظاهرات‌های خودجوشی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اسرائیل رو به افول و نابودی استکبار جهانی نزدیک است، اذعان کرد: ظالمان و بی‌رحمان محکوم به شکست و نابودی هستند و بیت‌المقدس همانگونه که توسط صلاح‌الدین ایوبی فتح شد بار دیگر نیز با شکست سخت دولت ظالم اسرائیل بدست مسلمانان می‌رسد.

امام جمعه موقت سنندج خواستار حمایت مالی از مردم بی‌گناه فلسطین شد و گفت: این وظیفه همه مسلمانان است که هرآنچه در توان دارند را در حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین به کار گیرند.

حسینی اضافه کرد: مردم کمک‌های خود را از طریق نهاد‌های حمایتی و هلال احمر به دست مردم بی‌گناه فلسطین برسانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از خداوند بخواهید زبانی سالم، گویا و زبانی که دارای استغفار و دور از تهمت و غیبت است را به شما عطا کند، افزود: زبان صادق کلید درگاه بهشت است و شخصیت انسان را دنیا بلند می‌کند و برای انسان احترام و بزرگی می‌آورد.

امام جمعه موقت سنندج با تاکید براینکه انسان‌ها باید خود را از شرزبان و حرام خوری دور کند، گفت: قلبی را از خدا طلب کنیم که خوف خدا، خشیت درآن باشد را بخواهید.

وی در ادامه از خدمات شهرداری در حوزه عمران شهری تقدیر کرد و گفت: شهرداری سنندج اقدامات خوبی به ویژه در نقاط حاشیه‌ای شهر انجام داده که موجب رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

ماموستا حسینی اضافه کرد: شهر رو به آبادانی است و من از مسئولان و تلاشگران در عرصه خدمت به مردم تقدیر می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.