امام جمعه بخش بهمن:

مرگ بر آمریکا در حال جهانی شدن است

حجت الاسلام علیزاده گفت: شعار مرگ بر آمریکا یک شیوه مواجهه با دشمن برای کسب پیروزی است و آن در حال جهانی شدن است.

 حجت الاسلام علیزاده، امام جمعه بخش بهمن گفت: امروزه مرگ بر آمریکا سرتاسر جهان طنین انداز شده و ملت‌ها برای گفتن این شعار به خیابان‌ها می‌آیند، چون متوجه ماهیت خبیث و کثیف آمریکا شده‌اند.

او افزود: خباثت آمریکا را، ملت ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی متوجه شده اند.

علیزاده ادامه داد: آمریکا رژیم صهیونیستی را یک دارایی سیاسی و منیتی می‌داند که امروز یک قیام همگانی بر علیه رژیم کودک کش صهیونیستی ایجاد شده، اما چرا با وجود چنین اعمال خصمانه از سوی رژیم صهیونیستی باز کشور‌هایی مثل فرانسه، آمریکا و انگلیس، نه تنها جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم نمی‌کنند بلکه دفاع هم می‌کنند.

خطیب جمعه بخش بهمن گفت: یک دلیل حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی، کشتار میلیون‌ها بومی سرخ پوست به دست انگلیسی‌ها در قاره آمریکا و ساکن شدن آن‌ها با زور و گذاشتن نام آمریکا بر این سرزمین و اساس این کشور‌ها نیز بر چنین کشتار‌هایی استوار شده است.

حجت‌الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن به روز جمعه ۲۴ آبان، روز کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: سال‌های قبل برخی از صاحب نظران نوشتند دو چیز در سراسر جامعه باید رایگان شود نان و کتاب، نان و کتاب دو نماد سلامت جسم و روح جامعه است.

او بیان کرد: سخن کتاب، مایه قوام و برپایی و سلامت جسم مردم است، اگر چه به نحوی آرامانگرایانه و دور از واقعیات جامعه و حکمرانی است، اما در این که حاکمیت درباره تامین ارزان و آسان نان و کتاب به عنوان دو نماد تغذیه جسم و روح جامعه مسئولیت دارد، تردیدی نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.