رجائیان:

اگر فدراسیون فوتبال با من مشکل دارد حاضرم استعفا بدهم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت: اگر فدراسیون فوتبال با من مشکل دارد حاضرم استعفا بدهم تا تیم شهرم در لیگ نتیجه بگیرد.

محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت:  براساس اظهارات کارشناسان، داوران از ۱۰ بازی گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک هشت مسابقه راه به ضرر این تیم سوت زدند که این به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: تیم آلومینیوم در مسابقه روز جمعه مقابل فولاد خوزستان یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت اما داور مسابقه در دقیقه ۹۴ یک پنالتی را برای ما نگرفت و باعث شد زحمات بازیکنان ما بر باد برود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک اظهار کرد: تاکنون انتفادات ما به حوزه‌های سخت‌افزاری و تجهیزاتی داوران بوده اما اکنون می‌بینیم که داوران صحنه‌های کاملا مشهود که به هیچ تجهیزاتی نیاز ندارد را با غرور و اعتماد به نفس اشتباه کرده و سرنوشت تیم‌ها را عوض می‌کنند.

رجاییان بیان کرد: جالب است که برخی از این داوران در لیست بین‌المللی هستند که بازی‌های خارج از کشور را سوت می‌زنند و از یک داور بین‌المللی این همه اشتباه بعید است.

وی اضافه کرد: مدل قضاوت داوران برای تیم ما مشکوک است و اگر کارشناسان فیلم بازی هفته گذشته ما به فولاد را ببینند متوجه اشتباهات داوری به ضرر ما می‌شوند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک جمعه هفته گذشته در قالب هفته دهم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان رفت که این مسابقه را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد.

این تیم جمعه سوم آذرماه در هفته یازدهم لیگ در اراک میزبان پیکان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.