معاون آموزش و پرورش بوشهر:

شیر رایگان در مدارس بوشهر توزیع می‌شود

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش بوشهر گفت: از هفته آینده، شیر رایگان دو روز در هفته و تا پایان سال ویژه دانش آموزان ابتدایی مدارس دولتی سراسر استان بوشهر توزیع می‌شود.

حیدر ابراهیمی روز یکشنبه در جلسه کارگروه هماهنگی توزیع شیر رایگان مدارس استان با اعلام این که شیر رایگان دو روز در هفته و تا پایان سال بین ۱۲۲ هزار نفر از دانش آموزان ابتدایی مدارس دولتی سراسر استان بوشهر توزیع می‌شود، بیان کرد: شیر توزیعی دارای ویژگی‌های؛ پاکتی فرادما (استریل)، نیمه چرب با حجم ۲۰۰سی سی و دارای رتبه A از نظر کیفی خواهد بود.

حیدر ابراهیمی گفت: اعتبار هزینه تهیه این شیر ازمحل هدف مندی یارانه‌ها تامین شده است و این شیر‌ها غیرقابل فروش بوده و الزاماً می‌بایست توسط دانش‌آموز مصرف شود.

ایشان با اشاره به سرانه مصرف شیر در بین دانش آموزان و اثر وضعی آن بر موفقیت تحصیلی آن‌ها بیان داشت: شیر رایگان دو روز در هفته و تا پایان سال تحصیلی ویژه دانش آموزان دوره پیش دبستانی و ابتدایی در مدارس دولتی سراسر استان بوشهر توزیع می‌شود.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش بوشهر با تاکید بر دقت نظر آموزش و پرورش بر سلامت شیر‌های تامین شده اظهار داشت:: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسان بهداشت مدارس آموزش و پرورش به عنوان ناظرین کیفی بر توزیع این شیر نظارت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.