برگزاری مسابقات مهارت‌آموزی نیرو‌های وظیفه

نخستین دوره مسابقات مهارت‌آموزی نیرو‌های وظیفه در استان اصفهان در قالب ۱۵ رشته برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) با تسلیت شهادت مردم فلسطین و گرامیداشت سالروز حماسه ۲۵ آبان اصفهان، گفت: نخستین دوره مسابقات و المپیاد مهارت‌آموزی نیرو‌های وظیفه در سطح نیرو‌های مسلح با محوریت قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح در سه سطح ناحیه و شهرستان، استانی و کشوری برگزار می‌شود.


سردار مجتبی فدا با بیان اینکه نخبگان و برگزیدگان ۱۵ سطح در ۱۵ رشته به رقابت می‌پردازند، افزود: از جمله رشته‌های این دوره مسابقات، تیراندازی با کلاشینکف، تعمیر خودرو‌های سبک، عکاسی دیجیتال، پیرایشگری مردانه، نانوایی و دیگر مهارت‌هایی است که در نیرو‌های مسلح وجود دارد، است.


او با اشاره به همکاری جمعیت هلال‌احمر اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان و سازمان فنی و حرفه‌ای استان در برگزاری این دوره از مسابقات، افزود: هدف از برگزاری این مسابقات افرایش مهارت‌های کارکنان وظیفه و ارتقای سطح کیفی دوره‌های ضمن خدمت این نیرو‌ها است.


سردار فدا تلاش برای استانداردسازی مهارت‌های مهارت‌آموزی را دیگر هدف برگزاری این دوره از مسابقات دانست و گفت: شناسایی نخبگان و استعدادیابی بین نیرو‌های وظیفه از دیگر اهداف این دوره از مسابقات است که از افراد برتر این دوره از مسابقات در امر خدمت و استفاده از ظرفیت آن‌ها استفاده می‌شود و زمینه افزایش روحیه و نشاط نیرو‌های وظیفه را به همراه دارد.


او با بیان اینکه نفرات برتر ۷۰ میلیون ریال، نفرات دوم ۵۰ میلیون ریال و نفرات سوم ۳۰ میلیون ریال هدیه و پاداش دریافت می‌کنند، افزود: امیدواریم با حضور همه‌جانبه نیرو‌های وظیفه در کلیه نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع شاهد یک رقابت پرشور سنگین و پرتعداد در بین جوانانی که درحال‌خدمت به‌نظام اسلامی هستند باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.