رئیس مجلس شورای اسلامی:

فردا بررسی لایحه برنامه هفتم در مجلس به پایان می‌رسد

قالیباف گفت: فردا مجلس صبح و بعد از ظهر جلسه تشکیل می‌دهد تا ان‌شاءالله کار لایحه برنامه هفتم نهایی شده و به اتمام برسد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که موادی باقی مانده در کمیسیون تلفیق در حال رسیدگی است کمیسیون تلفیق امروز از ساعت ۱۴ تشکیل جلسه می‌دهد و تا هر موقع شب که لازم باشد بررسی مواد را به پایان می‌رساند و لذا امروز بعد از ظهر مجلس شورای اسلامی جلسه علنی ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: فردا مجلس شورای اسلامی صبح و بعد از ظهر جلسه تشکیل می‌دهد تا ان‌شاءالله کار لایحه برنامه هفتم نهایی شده و به اتمام برسد.

برچسب ها: مجلس ، برنامه هفتم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
از نمایندگان محترم سوال دارم جایگاه ایثارگران در کجا برنامه قرار دارد ؟ فرق برنامه ششم و هفتم مربوط به ایثارگران ؟ چرا مصرف کننده باید مالیات ارزش افزوده پرداخت نماید ؟
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۱۴:۴۸ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
ایثارگران وبازنشستگان چه شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس....
۱۴:۴۲ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: این افراد ، عزیزانی هستند که واقعاً شخصیت های بسیار شریف ، بزرگوار و نیازمند حمایت هستند، حمایت در عرصه های اشتغال، ازدواج، مسکن، حمایت از فعالیت های ورزشی، هنری، فرهنگی و آموزش و تربیت فرزندانشان . لازم است مسئولان محترم به این عزیزان توجه ویژه ای کنند و من تقاضا دارم از مسئولان چه در فضای ملی و چه در استان به قوانین حمایت از این عزیزان که یکی اشتغال است توجه کنند و متأسفانه این قوانین اجرا نمی شود و این عزیزان دچار مشکل شده اند و از تمامی خیرین تقاضا دارم در عرصه حمایت از این مجموعه شریف عنایت ویژه ای داشته باشند. رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با اشاره به وضعیت استخدامی کارگران در بعضی شرکتهای بزرگ استان بیان داشتند : تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی و کارگران بر اساس عدالت کاری باید صورت بگیرد. کارگران عزیز ما باید امنیت شغلی داشته باشند به ویژه مراکز صنعتی مانند صنعت نفت کارگرانی هستند که به خاطر قراردادی بودن و شرایط خاصی که در قرارداد ها می باشد اگر تبدیل وضعیت نشوند امنیت شغلی ندارد، هم حقوق پایین است و هم امنیت شغلی ندارند و به همین خاطر بسیار شرایط سختی برای آن ها است و همیشه اضطراب از بیکاری بعد از دوره اشتغال دارند، حقوق آن ها هم که کافی نیست و به همین خاطر نیاز است مسئولان محترم در رابطه با تبدیل وضعیت کارگران به ویژه صنعت نفت توجه ویژه شود و این عزیزان از این شرایط سخت بیرون بیاورند.
? پاسخ
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۴:۴۲ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
بعد از سه سال قول وامروز فردا کردن کی نوبت تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی مظلوم
۱۴:۴۱ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
باسلام و درود خدمت شما طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟هزاران نفر جمعیت کشور منتظر تصویب واجرا طرح هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
سلام دربرنامه هفتم نمایندگان محترم درزمینه متناسب سازی حقوق کارکنان شاغلی وبازنشسته رسیدگی بعمل آید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
نه بابا بالاخره برای بازنشستگان چکار کردید
قرار شد چند سال دیگه به این قشر با تورمی که
دولتهایتان درست کرده کمکی بکنید
به نظرم مجلس را ول کنید فقط حقوق
بگیرید و کاری با مملکت نداشته باشید
اوضاع بهتر پیش می رود
آخرین اخبار