ثبات قیمت میوه و صیفی در بازار ادامه دارد

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با توجه به فراوانی عرضه و بار، قیمت میوه و صیفی در بازار ثبات دارد.

آقای اسداله کارگر گفت: با توجه به فراوانی تولید و عرضه، کمبودی در عرضه میوه و صیفی نداریم.

او نرخ هر کیلو انار را ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هر کیلو انگور بی دانه سفید ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، انگور بی دانه قرمز ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، پرتقال تامسون شمال ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان، پرتقال ناول جنوب ۲۵ تا ۴۸ هزار تومان، خرمالو شمال ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان،  خرمالو شهریار ۲۵ تا ۴۵ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان، سیب لبنانی قرمز ۱۵ تا ۴۰ هزار تومان، کیوی ۲۰ تا ۴۵ هزار تومان، لیموشیرین ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، نارنگی ۱۵ تا ۴۰ هزار تومان، خیار بوته ای ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان، خیار گلخانه ۱۰ تا ۲۳ هزار تومان و گلابی بیروتی ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان است.

کارگر نرخ هر کارتن آناناس ۶ تایی یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، موز اکوادور ۵۲ تا ۶۲ هزار تومان و موز هندی را ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: قیمت انواع میوه و صیفی در بازار از ثبات نسبی برخوردار است و نرخ گوجه فرنگی و خیار تا حدودی به تعادل رسیده است. همچنین پیش بینی می شود که روند ثبات قیمت در بازار ادامه یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
بله گوجه یکی دوهفته قبل ۸ تا ۱۰ هزارتومان امروز ۲۵ هزار تومان موز ۴۵ تا ۷۰ پرتقال ۳۰ تا۴۰ لیمو شیرین ۵۰ خرمالو ۷۰ خیار ۲۰ تا ۲۵ کاهو ۲۰ تا ۳۰ سبزی خوردنی ۳۵ خرما شاهانی ۴۰ خرما کعکاب ۶۰ خرما پیام ۲۰۰ تا ۲۵۰ خرما خشت دلاکی ۷۰ خرما خاسویی ۸۰ بهی ۹۰ تا ۱۰۰ قیمت‌ها ارزان و ثبات دارد تا فردا شب خوش
آخرین اخبار